Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laptop aansluiten op TV via HDMI

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Laptop aansluiten op TV via HDMI

    Iemand hier ervaring mee?

    Ik probeer dit te doen, maar ik krijg geen beeld op mn TV... En op internet vind ik enkel sites waar het werkt

    Ik gebruik dezelfde kabel van mn digicorder naar TV.

    Help o Help!!
    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
    500px

  • #2
    Re: Laptop aansluiten op TV via HDMI

    hmmm, ik denk dat mn laptop schrik gekregen heeft... Ik versteek de kabel en nu werkt het wel :s

    Alleen staat er nu de randen van mn scherm er niet op
    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
    500px

    Comment


    • #3
      Re: Laptop aansluiten op TV via HDMI

      Heb je aan je PC'tje uitgelegd dat er een 2e scherm aanhangt ?
      --> Bureaublad uitbreiden naar 2e beeldscherm (of 1 van de andere instellingen). Gewoon de kabel aansluiten is niet voldoende.

      Heb het ooit nog geprobeerd en dat werkte zonder problemen.
      Mijn 2e LCD-beeldscherm hangt trouwens via DVI en een DVI/HDMI tussenstukje aan de HDMI-aansluiting van mijn laptop.
      Dat werkt zonder problemen.
      Of dat scherm nu een monitor of een TV-scherm is mag niet veel verschil uitmaken met die HDMI...
      Uiteraard dan ook de resolutie juist instellen, maar dat moet je altijd doen...
      Groeten,

      Polleke

      Comment


      • #4
        Re: Laptop aansluiten op TV via HDMI

        Wel het is nu wel gelukt door gewoon de kabel er in te steken

        Bureaublad is uitgebreid naar 2de scherm, maar de bovenste en onderste balk staat maar half op mn TV-scherm, resolutie veranderen helpt niet. Maar ben al blij dat het werkt, kan nu NBA bekijken op de TV via laptop

        Nu nog kijken om mn geluid ook via mn TV te laten afspelen...
        "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
        500px

        Comment

        Working...
        X