Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Triootje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Triootje


    inderdaad jullie hebben gelijk. Daarom het driehoekje weggedaan. Bijkomend contrast verhoogd. Bedankt

    Last edited by dirkfotografie; 2 november 2010, 21:37. Reden: verbetering na comments
    Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

  • #2
    Re: Triootje

    Triootje spreekt natuurlijk tot de verbeelding maar ik had er een quartet van gemaakt.
    Heb nu de indruk dat het niet af is, er ontbreekt iets.
    Ook zou ik het kleine uitstekende puntje weg doen, of heeft dit een speciale betekenis?
    Als quartet had ik de vierde uiteraard ernaast geplaatst of eens geprobeerd er twee bovenaan en twee gekeerd onderaan te zetten zonder tussenwit.
    Anderzijds toch een prachtig idee en mooi uitgewerkt.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

    Comment


    • #3
      Re: Triootje

      Knap gemaakt, het kleine uitstekende puntje mocht van mij ook weg ... heel leuk idee !
      grtje,s fakbe
      Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

      Comment

      Working...
      X