Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gaasbeek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gaasbeek



    Als ECHTE beginner heb ik besloten om toch maar eens hier iets te posten omdat ik in de "beginnershoek" het steeds moet stellen met geen of weinig kommentaar.
    Daarom dat ik dit nu eens probeer. Ik deed in elk geval mijn best om er iets van te maken. Heb ook nog geen fotobewerkingssoftware e.d.

    Groeten,

  • #2
    Re: Gaasbeek

    Da's niet slecht voor een beginner !

    Compo is doordacht, belichting bij zo'n moeilijke lichtsituatie ook in orde, en detail in lichte en donkere partijen.

    Heerlijke herfstsfeer weergegeven, mede door de bleke herfstlucht... Hier zijn voor en tegenstanders van. Ik ben alvast niet tegen
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

    Comment


    • #3
      Re: Gaasbeek

      Ik ben één van de schuldigen die nooit kijkt in de beginnershoek.
      Je kan echter veel leren door ook kritisch naar anderen hun foto's te kijken en de commentaren daar op te lezen.
      Wat betreft deze foto; daar zijn positieve dingen op te zeggen zoals de compositie en het lijnenspel rechts onder. Ook het formaat zorgt voor een evenwichtige vlakverdeling. Maar om met dat licht een perfecte foto te maken, moet je al met filters beginnen of één foto maken van verschillende opnames met verschillende belichtingen.
      Je hebt dus nog een weg te gaan, maar dat weet je ook wel. Gewoon alles toepassen wat je leert of leest.

      Comment


      • #4
        Re: Gaasbeek

        Oorspronkelijk geplaatst door Gstart Bekijk bericht

        Als ECHTE beginner heb ik besloten om toch maar eens hier iets te posten omdat ik in de "beginnershoek" het steeds moet stellen met geen of weinig kommentaar.
        Daarom dat ik dit nu eens probeer.
        sorry hoor maar echt de verkeerde reden.
        en alleen je best doen is voor Showcase niet genoeg.
        lees het sticky er maar eens op na.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment

        Working...
        X