Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digitale TV + video-en dvdrecorder

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Digitale TV + video-en dvdrecorder

    Ik vroeg me nu net af: als je digitale TV neemt, kan je dan je VHS en je DVD-recorder in de vuilbak kieperen, of kan je naast je digitale signaal ook nog het analoge ontvangen .

    Ik zou voor Belgacom opteren omdat we hier ook al mee surfen.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Digitale TV + video-en dvdrecorder

    Bij Telenet blijf je het analoge signaal ook ontvangen, dus je kan deze fossielen blijven gebruiken

    Of je ze nog lang zal gebruiken nadat je kennis gemaakt hebt met het digitale signaal is een andere vraag natuurlijk. Ik heb kort na het nemen van digitale tv mijn VHS weggehaald en mijn analoge HDD/DVD recorder heeft dit jaar ook nog niet aangestaan.

    Groetjes,

    Comment


    • #3
      Re: Digitale TV + video-en dvdrecorder

      Bij Belgacom zullen ze wellicht geen decoder gebruiken die alleen HDMI-uitgangen heeft. Als er dus (zoals op die van indi/Telenet) scart- en component-outputs aanwezig zijn, kan je die verbinden met een gelijksoortige ingang op je DVD-recorder.
      Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

      Comment


      • #4
        Re: Digitale TV + video-en dvdrecorder

        Bij Belgacom komt het signaal via de telefoonlijn binnen, enkel digitaal dus. Misschien dat je je recorders dus nog achter de digibox kan hangen via scart of zo, maar de post die je wil kijken zal dan moeten opstaan.

        Comment


        • #5
          Re: Digitale TV + video-en dvdrecorder

          In deze context graag ook even een vraagje aan de kenners:

          Heeft die USB-aansluiting op de achterkant van de Telenet-digicorder een fuctie??
          Of is die "nep", en een vergeefse poging om het toestel een meer professioneel uitzicht te geven...

          Comment


          • #6
            Re: Digitale TV + video-en dvdrecorder

            die USB uitgang wordt door telenet niet gebruikt. Ze is dus ook uitgeschakeld.

            mir
            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

            Comment

            Working...
            X