Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Acties bij FNAC

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Acties bij FNAC

    Er is zaterdag (30okt2010) blijkbaar een actie geweest in alle FNAC filialen waarbij je per aankoopschijf van 100€, 10€ korting kreeg bovenop je ledenkoring (5% of 8%)!

    Ik ben van plan om een IMac en IPad aan te schaffen....Dus als ik geweten had dat je zo'n mooie korting kreeg had ik deze aankopen zaterdag gedaan.
    Deze speciale actie heb ik nergens gezien...

    Weet er misschien iemand hoe je enkele dagen/weken op voorhand kan weten wanneer er welke acties zijn bij FNAC?
    Last edited by Raf_Messelbroek; 2 november 2010, 11:55.

  • #2
    Re: Acties bij FNAC

    Oorspronkelijk geplaatst door Raf_Messelbroek Bekijk bericht
    Er is zaterdag (30nov2010) blijkbaar een actie geweest in alle FNAC ...
    Weet er misschien iemand hoe je enkele dagen/weken op voorhand kan weten wanneer er welke acties zijn bij FNAC?
    Normaal door lid te zijn ... dan krijg je de info per mail of post toegestuurd.
    Maar ... van deze actie weet ik helemaal niets af, niets van gehoord of gezien. Voor de rest zie ik bij de meeste acties bijna altijd dat ze niet geldig zijn op iPhone en iPad, dit was ook zo tijdens het tienjarig bestaan in Leuven.
    Nu is er wel nog hoop hé ... 30 november is nog niet door.
    Last edited by VerSeg; 2 november 2010, 11:45.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Acties bij FNAC

      Oorspronkelijk geplaatst door Raf_Messelbroek Bekijk bericht
      Er is zaterdag (30nov2010) blijkbaar een actie geweest in alle
      Toch even de kalender eens nazien...
      grts Peter
      BD1754BE / Body & glass

      Comment


      • #4
        Re: Acties bij FNAC

        Datum aangepast.

        Ik ben ook lid....maar dit is nergens gemeld.
        Ik ga eens een mailtje doen naar FNAC....

        Comment


        • #5
          Re: Acties bij FNAC

          Hi,

          ik ben ook lid, en ik heb wel een mailtje gekregen... En ben ook geweest... en heb idd een cadeaukaart gekregen (je weet wel, zo een die aan de kassa's hangt en die je iemand cadeau kunt doen - type bankkaart).

          Ik denk dat het mss iets te maken heeft met lid zijn EN een aankoop gedaan te hebben in de voorbije x maanden? Mss waren dat de voorwaarden?

          Btw: iedereen kreeg korting, ook niet-leden, ze riepen het ook om in de winkel. Of ik 5% extra ledenkorting kreeg op mijn kaart, dat weet ik niet zeker, maar ik vrees ervoor.

          In ieder geval, er was volk genoeg en ik hoop dat ze nog meer van die dagen organiseren... (Er was, voor zover ik weet, geen speciale reden ertoe en de feestdagen zijn nog wat veraf. Maar er werd duchtig gekocht... )
          ~~~~ Bezoek mijn fotoblog op http://www.woutervoet.com ~~~~
          Nikon D7000 | Nikon D80 | Nikkor DX 18-200mm VR II | Sigma 135-400mm | Nikkor 50mm 1.4 | Nikkor 105mm 2.8 Macro | SB-28 | SB-600 | SB-800 | SB-900 | en nog wat strobist stuff...

          Comment

          Working...
          X