Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digicorder programmeren via TV.be

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Digicorder programmeren via TV.be

    ZIjn er nog mensen die deze dienst de laatste dagen proberen gebruiken hebben?
    Ik krijg steeds foutmeldingen en het lukt dus niet om deze nog te gebruiken.
    Heb al vanalles geprobeerd maar lukt niet, ook niet vanop andere PC of via de mobiele versie ervan.
    Je ziet wel de programma's staan maar opnemen gaat niet, instellingen digicorder raadplegen ook niet en mijn opnames lukt ook niet.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

  • #2
    Re: Digicorder programmeren via TV.be

    Ik gebruik dit reeds enkele maanden zonder problemen
    My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

    Comment


    • #3
      Digicorder programmeren via TV.be

      Bij mij lukt het ook. Misschien eens je digicorder herstarten.

      Olivier

      Comment


      • #4
        Re: Digicorder programmeren via TV.be

        Digicorder herstarten zal niet veel helpen ... het is op de website dat ik er niet door geraak, ik kan zelfs de gegevens over de digicorder niet raadplegen.
        Normaal kan je op de site het MAC-adres zien van je digicorder en zelfs hier loopt het al fout en geeft hij dat de server niet beschikbaar is.
        Nu heb ik eens cookies verwijderd en zo en inloggen gaat nu ook niet meer op de site ... nu staat er zelfs "Aanmelden of registreren is tijdelijk niet mogelijk.", er zal dus wel degelijk iets met de site zijn.
        Misschien tijdelijk of een lokaal probleem of zone-gebonden?

        Edit : Ik zie nu dat aanmelden op Mijn Telenet ook niet mogelijk is wegens onderhoudswerken ... zal misschien gelinkt zijn?
        Last edited by VerSeg; 2 november 2010, 01:17.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Digicorder programmeren via TV.be

          Hier duurt het soms ook lang eer ik toegang krijg en sommige dagen totaal niet.
          D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

          Comment


          • #6
            Re: Digicorder programmeren via TV.be

            Geen enkel probleem hier. Gebruik het bijna dagelijks.
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

            Comment


            • #7
              Re: Digicorder programmeren via TV.be

              Ik ben ook eens gaan loeren op tv.be,maar als ik iets wil programmeren krijg ik de melding dat er geen digicorder gekoppeld is. Als ik dan de hint volg die ze aangeven zit ik in een echte vicieuze cirkel. Ik vind nergens hoe je je digicorder moet bekendmaken aan tv.be.
              Trouwens, Telenet weet toch wel dat ik een digicorder heb ????
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • #8
                Re: Digicorder programmeren via TV.be

                Zelfde probleem gehad. Digicorder herstart en alles ok...
                Misschien toch eens proberen?

                Grtz
                -The Black Horses-
                Canon materiaal

                www.theblackhorses.be

                Comment


                • #9
                  Re: Digicorder programmeren via TV.be

                  Oorspronkelijk geplaatst door The Black Horses Bekijk bericht
                  Zelfde probleem gehad. Digicorder herstart en alles ok...
                  Misschien toch eens proberen?

                  Grtz
                  Digicorder wordt hier elke nacht stroomloos gezet (anders draait de HD 20 uur per dag nuttleoos), het zou me dus verwonderen dat hier de oorzaak zou zitten. Of zou ik, terwijl ik aangelogd ben op tv.be de digicorder moeten laten herstarten?
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #10
                    Re: Digicorder programmeren via TV.be

                    Hallo,

                    Hier lukt het dus wel - maar vaak krijg ik de mededeling "wordt verwerkt" of iets dergelijks. Uiteindelijk is het dan wel ok.
                    Problemen heb ik wel als ik een feuilleton programmeer en dat "alle episodes" aanzet. Om dat ongedaan te maken ... pffffff - meestal aflevering per aflevering, want je hebt geen optie om "alle episodes" uit te zetten.
                    Voor de rest best handig, zeker als je iets moet opnemen wat je vergeten bent, maar je hebt je iPhone bij de hand

                    Jaja
                    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Digicorder programmeren via TV.be

                      Werkt ook prima hier
                      Gebruik met tevredenheid sinds kort ook de mobiele versie (beta) op m'n iPhone

                      Comment


                      • #12
                        Re: Digicorder programmeren via TV.be

                        Straf ... zowel op de gewone website als mobiel lukt het nog steeds niet.
                        Krijg thuis nog steeds "Aanmelden of registreren is tijdelijk niet mogelijk".
                        Dus daar waar je normaal username & password moet invullen staat nu dit.
                        Heb al geprobeerd op een andere pc waarmee ik deze site nog nooit bezocht (zou hij moeten laten registreren) maar ook hetzelfde ... geen mogelijkheid tot inloggen of registreren.
                        Nu zit ik op een andere locatie en hier kan ik wel aan de inloggegevens ... maar niet inloggen op digicorder.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment

                        Working...
                        X