Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

multimedia speler

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • multimedia speler

    Hoi iedereen,
    ik zoek een multimediaspeler om mijn DVD naartoe te zetten. Deze DVDs kosten behoorlijk veel geld en mijn kindjes spelen deze wel elke dag en daarbij worden ze niet al te zachtzinnig behandeld. Een kleine kras kan al genoeg zijn om deze onafspeelbaar te maken. Om ze te bescheremen zoek ik zo een multi media speler.
    Maar welke moet ik dan wel kopen? Waar moet ik op letten en wat is er allemaal mogelijk. Ik wil gewoon mijn DVD kollektie daar eenvoudig kunnne opzetten.
    Alvast bedankt voor jullie goede raadgevingen.

    Groetjes
    Marc

  • #2
    Re: multimedia speler

    Ik heb 2 zaken hiervoor:

    een multimediaspeler: xtreamer
    en een dvd copy programma: dvdfab

    Wat de xtreamer betreft zou ik je nu de xtreamerpro aanraden. Dit ding speelt echt alles.
    Voor wat DVDs betreft speelt deze de ISOs af en kan je door het menu van de DVD navigeren.
    Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

    Comment


    • #3
      Re: multimedia speler

      Xtreamer pro : geweldig apparaat, ik gebruk deze nu al 2 maanden
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: multimedia speler

        Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        Xtreamer pro : geweldig apparaat, ik gebruk deze nu al 2 maanden
        En?

        Stabiel? Ik lees toch iets over af en toe haperingen bij 1080p content? En dat het geluid niet altijd even goed is.
        Regelmatig firmware upgrades?
        Handeling?


        Ik heb de Conceptronic CFULLHDMAi en ben er wel best tevreden over.
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

        Comment


        • #5
          Re: multimedia speler

          Heb nog nooit haperingen gehad op 1080p content.
          Niet gecropte BR ISOs spelen zonder problemen af via xtreamer of USB. Met DVDFAB zorg ik er wel voor enkel de film over te zetten.

          Ik heb wel problemen met hun etrayz (die ik niet aanraad) met BR iso's.
          MKVs van deze BRs met zelfde bestandgroote geven dan weer geen probleem via etrayz.

          Vandaar dat ik de xtreamer pro zou aanraden, omdat je dan genoeg oplagcapaciteit hebt.
          Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

          Comment


          • #6
            Re: multimedia speler

            Ik heb me vorige week eentje van Western Digital aangeschaft.
            Is iets groter dan een pakje cigaretten dus makkelijk mee te nemen op reis (wat voor mij een voordeel was).

            USB voor HD of stick, thuis staat hij aan een HD van 1TB.
            Voor op reis een stick van 4Gb (kunnen 4-5 filmpjes op), is genoeg voor een kort tripje.

            Comment

            Working...
            X