Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gent - vree wijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gent - vree wijs

    De stad Gent is door Lonely Planet opgenomen in de top 10 van te bezoeken steden voor 2011. De Arteveldestad is volgens de reisgids 'Europa's best bewaarde geheim' en staat op de zevende plaats, na onder meer New York, Tel Aviv en Wellington.

    Ja, Gent is altijd mijn favoriete stad geweest

  • #2
    Re: Gent - vree wijs

    Voor mij is Gent... Johan Daisne
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Gent - vree wijs

      Gent is een fantastische stad maar je moet nu ook niet blindelings alles geloven van wat The Lonely Planet zegt.
      Het verhaal ooit van het gat van Eyvindur waar je een steen kon ingooien waarop het gat dan antwoordde in het Deens, daarmee lachen alle IJslanders zich vandaag nog altijd te pletter. Niet in de laatste plaats de buschauffeur die het verhaal ooit lanceerde

      Paul

      Comment


      • #4
        Re: Gent - vree wijs

        Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
        Gent is een fantastische stad maar je moet nu ook niet blindelings alles geloven van wat The Lonely Planet zegt.
        Het verhaal ooit van het gat van Eyvindur waar je een steen kon ingooien waarop het gat dan antwoordde in het Deens, daarmee lachen alle IJslanders zich vandaag nog altijd te pletter. Niet in de laatste plaats de buschauffeur die het verhaal ooit lanceerde

        Paul
        Weet ik wel hoor, ik neem al die verhalen met een korrel zout zenne.
        Gisteren in "De Jaren Stillekes" zei Sergio nog: ik weet hoe reality opgenomen wordt .

        Zelfde als je naar pakweg Vlaanderen Vakantieland kijkt, die idylische plekjes ga je amper zelf vinden.
        Neemt niet weg dat ik Gent wel vind.

        Comment

        Working...
        X