Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CTO gels

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • CTO gels

    Ik heb zo een proefwaaiertje aan gels ontvangen. Die zijn net iets groter dan de flitser. Gisteren voor de eerste keer met elastiekje nog net kunnen vastzetten, maar vroeg me af hoe jullie dat gebricoleerd hebben zodat je dat goed kunt vastzetten. Ik heb misschien een halve cm over aan de zijkanten, niet zo veel dus.
    Al doende leert men...

    Flickr

  • #2
    Re: CTO gels

    Ik heb de mijne eerst voorzien van hooks and loops velcro die ik kocht bij Veritas (de knopenwinkel). Daarbij had ik dan het zachte deel op de flits gekleefd en de haakjes op de gels. Intussen heb ik zo'n bandjes gekocht die je rond je flits kan bevestigen van Dave Honl omdat je deze terug kan verwijderen achteraf en er ook meer accessoires aan te bevestigen zijn.

    Groeten
    Website http://www.kristofpattyn.be

    a lotta canonstuff

    Comment


    • #3
      Re: CTO gels

      Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
      Ik heb zo een proefwaaiertje aan gels ontvangen. Die zijn net iets groter dan de flitser. Gisteren voor de eerste keer met elastiekje nog net kunnen vastzetten, maar vroeg me af hoe jullie dat gebricoleerd hebben zodat je dat goed kunt vastzetten. Ik heb misschien een halve cm over aan de zijkanten, niet zo veel dus.
      gewoon verlengen met gaffer tape en velcro eraan vast... als je eens langs komt, laat ik het zien...
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment


      • #4
        Re: CTO gels

        Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
        gewoon verlengen met gaffer tape en velcro eraan vast... als je eens langs komt, laat ik het zien...
        Ik denk dat ik snap wat je bedoelt, maar idd, ik zie het wel nog eens.
        Al doende leert men...

        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: CTO gels

          Ik heb de mijn ook verlengt met een stuk gaffertape, maar ik gebruik geen velcro.
          Ik gebruik een elastiek (zo een rubber postbandje).
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

          Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

          Comment


          • #6
            Re: CTO gels

            Iemand een tip waar je best CTO gels kan kopen?
            Mijn website | Facebook

            Comment


            • #7
              Re: CTO gels

              Oorspronkelijk geplaatst door Wim_vdw Bekijk bericht
              Iemand een tip waar je best CTO gels kan kopen?
              http://flashgels.co.uk/shop/
              some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
              Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

              Comment


              • #8
                Re: CTO gels

                Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                Ik heb de mijn ook verlengt met een stuk gaffertape, maar ik gebruik geen velcro.
                Ik gebruik een elastiek (zo een rubber postbandje).
                Ja. DE gaffertape, moet me die dringend aanschaffen. Waar waren de adresjes ook alweer in Leuvense? Ik dacht ergens op de Leuvensesteenweg? Brico heb ik het niet gevonden.
                Al doende leert men...

                Flickr

                Comment


                • #9
                  Re: CTO gels

                  Zo maak ik ze vast aan m'n flitsertjes:
                  Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

                  Comment


                  • #10
                    Re: CTO gels

                    Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                    Ja. DE gaffertape, moet me die dringend aanschaffen. Waar waren de adresjes ook alweer in Leuvense? Ik dacht ergens op de Leuvensesteenweg? Brico heb ik het niet gevonden.
                    Bij Aitec in Heverlee
                    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                    Comment


                    • #11
                      Re: CTO gels

                      Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                      snelle mannen zeg bestellen en 2 dagen later al thuis

                      nu velcro aan het kleven
                      I will harness all available light with super-fast aperture lenses

                      Comment

                      Working...
                      X