Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor die gene die niet van kleur houden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Voor die gene die niet van kleur houden



    mvg,
    Helen
    vriendelijke groeten, Helen
    Updated WWW.HELENICA.NL
    ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

  • #2
    Re: Voor die gene die niet van kleur houden

    Deze is toch wat minder dan je staande zowel kleur als compo.
    [maar dat is mijn gedachte,misschien zijn er die anders hier over denken]

    gr.ron.
    http://exhi-fotografie.nl

    Comment


    • #3
      Re: Voor die gene die niet van kleur houden

      Ik denk niet dat het aan mij ligt dat ik deze niet mooi vind.
      Doe aub je eigen ding en pas je niet te zeer aan aan de smaak van een ander.
      Ik zeg dit omdat ik de vorige gezien heb

      Comment


      • #4
        Re: Voor die gene die niet van kleur houden

        ik vind dit een mooie landschapsfoto.
        goede compositie: verhouding voorgrond / achtergrond, plaats van de horizon.
        mooi licht !

        Comment


        • #5
          Re: Voor die gene die niet van kleur houden

          Een verrassende benadering Tracht je titel te begrijpen maar kom er niet uit
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Voor die gene die niet van kleur houden

            Ik vind hem heel mooi maar hij heeft niet dat extra van de vorige.
            vriendelijke groeten, Kurt
            Mijn foto's
            Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

            Comment


            • #7
              Re: Voor die gene die niet van kleur houden

              Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
              Een verrassende benadering Tracht je titel te begrijpen maar kom er niet uit
              Dit kan helpen Raymond http://forum.belgiumdigital.com/f40/...en-336689.html

              Comment


              • #8
                Re: Voor die gene die niet van kleur houden

                Ik begreep eerst de commentaren niet want vond het wel een mooi plaatje, zonder meer. Maar nu ik naar de andere gekeken heb wordt het verschil me helemaal duidelijk. Die andere is een dijk van een foto, deze is ok
                Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

                Comment


                • #9
                  Re: Voor die gene die niet van kleur houden

                  Doe aub je eigen ding en pas je niet te zeer aan aan de smaak van een ander.
                  Ik zeg dit omdat ik de vorige gezien heb
                  Bedankt voor de steun Kohraya. Deze beeld was inderdaad deels uit frustratie ontstaan. De laatste tijd wordt er naauwelijks op mijn beelden gereageerd. Vorig week is er een al na 35 kijkers naar pagina 2 verdwijnen. Jij gaat twijfelen en jezelf afvragen of het aan jouw style ligt.

                  Die andere is een dijk van een foto, deze is ok
                  Bedankt

                  groeten,
                  Helen
                  vriendelijke groeten, Helen
                  Updated WWW.HELENICA.NL
                  ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

                  Comment


                  • #10
                    Re: Voor die gene die niet van kleur houden

                    Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk bericht
                    Bedankt voor de steun Kohraya. Deze beeld was inderdaad deels uit frustratie ontstaan. De laatste tijd wordt er naauwelijks op mijn beelden gereageerd. Vorig week is er een al na 35 kijkers naar pagina 2 verdwijnen. Jij gaat twijfelen en jezelf afvragen of het aan jouw style ligt.
                    Bedankt

                    groeten,
                    Helen
                    Niet panikeren Helen - maak dit ook al eens mee. Je presenteert knappe fotografie, dus...
                    Je titel ongeveer al begrepen door de reactie van Kohraya (bedankt). Maar is het daar dan zo kleurloos, ik vermoed speciaal van kleuren ?
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Voor die gene die niet van kleur houden

                      Maar is het daar dan zo kleurloos, ik vermoed speciaal van kleuren ?
                      Deze versie is met een blend van een ZW laag en een kleuren laag. De echte kleuren van de Westfjorden zijn zomige delen ingetogen en in andere delen juist prachtig en rijk, vooral als alles nat is bij veranderlijke weer. Er is een soort mos die bijna flourescerend van kleur is. De vorige foto was gemomen op een moment waarin de lichtval alles juist perfect accentueerden. Juist vanwege het licht heb ik de auto geparkeerd en toen heb ik eerst naar een een geschikte voorgrond gezocht. De vorige beeld was redelijk accuraat van kleur. De lupine op de achterste berg waren juist iets feller. De zeewier daar heeft een veel geler kleur dan ik elders ben tegengekomen.

                      groeten,
                      Helen
                      vriendelijke groeten, Helen
                      Updated WWW.HELENICA.NL
                      ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

                      Comment

                      Working...
                      X