Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plexi glasplaat

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Plexi glasplaat

    Hallo allen,

    ik ben op zoek naar een plexi glasplaat (acrylaat) voor productfoto's, we zijn er in avondschool mee bezig geweest en het spreekt me wel aan. Alleen vraag ik me af: waar kan ik zo'n acrylaat krijgen? Ik ben al eens in de Brico geweest, maar daar hebben ze alleen hele grote en ze verkopen enkel de hele plaat. Dan vind ik het een beetje zonde om 120€ uit te geven, terwijl ik maar de helft van die plaat nodig heb. Ideaal zou ongeveer 1m² zijn. Iemand die me kan helpen?

    PS Ik heb de zoekfunctie al gebruikt doch niks gevonden. Ook via google kom ik enkel uit bij nederlandse leveranciers...
    Canon 450D

    Portfolio

  • #2
    Re: Plexi glasplaat

    Vroger (toen ik nog in leuven woonde) was er aan de vaartkom een glashandelaar die ook pvc, plexi, acrilaat materaal had.
    dat is aan de hoek in de vaartkom, waar je dan naar het rond punt van de stella kan gaan naar de ene kant en naar de andere kant ga je dan richting oude brandweerkazerne.
    ik weet niet meer of het er nog is of niet...
    De gustibus et coloribus non est disputandum
    Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

    Comment


    • #3
      Re: Plexi glasplaat

      BAG plastics in Beringen of Vink in Heist-op-den-Berg.
      Nikon D3100 .:. AF-S 18-105 VR .:. AF-S 35 f1.8 .:. SB-700

      Comment


      • #4
        Re: Plexi glasplaat

        In Lebbeke bij Vanderschueren heb ik de mijne gehaald.
        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Plexi glasplaat

          Hartelijk dank al voor de reacties. Ik heb van iemand ook nog de tip gekregen om eens te gaan kijken bij Van Wauwe in Lubbeek.

          Blijkbaar zijn er trouwens héél wat verschillen in platen: mag ik vragen waar jullie precies voor gekozen hebben en of je er tevreden over bent? Er is bv het verschil tussen geëxtrudeerd en gegoten acrylaat, waarbij het laatste duurder is. En welke dikte raden jullie aan?

          Nogmaals bedankt voor de hulp!
          Canon 450D

          Portfolio

          Comment


          • #6
            Re: Plexi glasplaat

            Hier een link naar een webwinkel voor pc modding.
            http://www.it-service.be/webshop/index.php?cPath=29_32

            Comment


            • #7
              Re: Plexi glasplaat

              De Brico in mijn buurt (Antwerpen) heeft ook kleinere versies van de plexi platen.
              Transparant, wit, bruin,...het kleinste formaat vergelijkbaar met een A3 voor 8 euro.
              Many amateur photographers spend more time putting elaborate watermarks on their images than they do making images worth stealing....

              Comment


              • #8
                Re: Plexi glasplaat

                Ik ben er dit jaar eentje (40cmx100cmx4mm) bij Gamma geweest halen. Was aan beide kanten afgedekt met folie en heeft me ongeveer 15 à 20€ gekost denk ik. Works like a charm.
                My flikr photostream

                Comment

                Working...
                X