Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen bij Pixagogo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Problemen bij Pixagogo

    Zijn er hier nog mensen die problemen hebben met Pixagogo?
    Bij al mijn fotoreeksen staat mijn naam nu al ongeveer een half jaar in het midden, terwijl ik de instellingen zet op 'rechts onderaan'. (de uploadproblemen die toen weken aansleepte waren nog maar net van de baan)
    Een voorbeeld van het probleem zie je in dit album: http://www.pixagogo.be/4859164862
    Trouwens ook krijg ik regelmatig in een album 'awaiting Copy verwacht' te zien terwijl er een foto moet staan.
    Al meermaals in dat half jaar (ik denk ondertussen richting 10 keer) stuurde ik naar de support een mail, maar ik zit nog steeds op de eerste reactie te wachten.
    Bellen naar telenet heeft ook geen zin, want daar weet niemand iets over Pixagogo, terwijl er op de site duidelijk staat dat het van telenet is en als je je account wil anuleren moet je een mail sturen naar ..@staff.telenet.be.
    Duidelijk Telenet dus. ik zou heel graag een telefoonnummer van Pixagogo te pakken krijgen, maar helaas.
    Er is ook een Pixagogo forum, maar als je daar opklikt krijg je: "Website kan niet worden weergegeven."
    Binnenkort loopt mijn abonnement af en dan zal ik wel een nieuwe rekening krijgen.

    Zijn er nog mensen die dit probleem hebben?

  • #2
    Re: Problemen bij Pixagogo

    Hoi,

    Pixagogo, intussen van Telenet gaat er mee stoppen! Iedereen die daar foto's heeft staan heeft tot 12/07 de tijd om deze te downloaden daarna worden alle accounts afgesloten de zijn de foto's dus.........riebedebie!

    Groet,

    Ron

    Comment

    Working...
    X