Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

passie voor mode/fotografie ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • passie voor mode/fotografie ?

    Ik ben op zoek naar mensen die willen meewerken bij het schrijven/aanleveren van artikels over mode/fotografie/...

    Laat me iets weten als je interesse hebt - ik ben dus op zoek naar mensen die hier echt een passie voor hebben en hier geen vergoeding voor willen. na X aantal tijd is dit misschien wel te bespreken.

    gr.

    Wim
    Http://www.fotoshoots.be

  • #2
    Re: passie voor mode/fotografie ?

    aha....tja de aanhouder wint (soms).
    succes.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: passie voor mode/fotografie ?

      Hopelijk zijn er mensen... men weet nooit hé :-)

      Zoals je zegt, hopelijk wint de aanhouder!
      Http://www.fotoshoots.be

      Comment


      • #4
        Re: passie voor mode/fotografie ?

        En zo kan je gratis je modellenbureau beheren!!!
        Dit is sluikreclame

        Henri
        lidnummer: BD0435BE

        Comment


        • #5
          Re: passie voor mode/fotografie ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Goberdini Bekijk bericht
          ik ben dus op zoek naar mensen die hier echt een passie voor hebben en hier geen vergoeding voor willen.
          Goed zot ja!
          www.brunodyserinck.be
          https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

          Comment


          • #6
            Re: passie voor mode/fotografie ?

            Goberdini, dat is alvast een mooi begin. Indien je de rest met evenveel zwier op papier
            weet te gooien, hoef je niet echt op zoek naar een scribent met als toetje dat wat je zelf
            doet beter is.

            Comment


            • #7
              Re: passie voor mode/fotografie ?

              Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
              En zo kan je gratis je modellenbureau beheren!!!
              Dit is sluikreclame

              Henri
              En waar slaagt dit op?
              Http://www.fotoshoots.be

              Comment


              • #8
                Re: passie voor mode/fotografie ?

                Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                Goberdini, dat is alvast een mooi begin. Indien je de rest met evenveel zwier op papier
                weet te gooien, hoef je niet echt op zoek naar een scribent met als toetje dat wat je zelf
                doet beter is.
                Als je al ziet wat de reacties hierboven zijn, vrees ik er al voor Ik heb in ieder geval wel al de toelating om de teksten van een andere site over te nemen, mits een link terug bij elk artikel. Dus dit is al een begin, alleen nog de tijd vinden om dit telkens up-to-date te houden
                Http://www.fotoshoots.be

                Comment


                • #9
                  Re: passie voor mode/fotografie ?

                  Die reacties zeg
                  Je kan het toch maar vragen , en zit in het juiste topic .

                  Comment


                  • #10
                    Re: passie voor mode/fotografie ?

                    Vragen staat inderdaad vrij ...
                    En proberen, doen zelfs de honden op straat.
                    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                    Comment


                    • #11
                      Re: passie voor mode/fotografie ?

                      De helft van onze werkuren werken we al gratis,die gaan naar de staat. Kom hier eerst een tijdje gratis werken en tegen dat het tijd is voor een vergoeding hebben we er wel andere gevonden.
                      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: passie voor mode/fotografie ?

                        Ik ben ongelooflijk gepassioneerd, zeker wat modefotografie betreft!! Maar ik ben ook fulltime pro fotograaf en vind het niet echt een goede basis om dadelijk al te horen dat het gratis moet...

                        Als het nu geformuleerd was in de vorm van: "Een eerste samenwerking gebeurt gratis zodat beide partijen elkaar kunnen leren en kennen en checken of iedereen er zijn draai in kan vinden; daarna kan er gepraat worden over vergoedingen." In dat geval zou ik er voor kunnen open staan. Maar ik hoor enkel de teneur "gratis" in je bericht. Jammer!
                        www.focusfotografie.be
                        www.facebook.com/eviwilmus

                        Comment


                        • #13
                          Re: passie voor mode/fotografie ?

                          Man, man, man ... er staat weer eens gratis in een post en heel de boel staat op stelten.

                          Ik heb mijn grootste klant binnengehaald door een eerste shoot helemaal gratis te doen, inclusief een verplaatsing van 2u ... en ik kan jullie verzekeren dat ik dit al dubbel en dik terug gekregen heb hoor, dus gratis kan best ... in sommige gevallen ... niet altijd en niet continu natuurlijk.

                          Mark
                          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                          Comment


                          • #14
                            Re: passie voor mode/fotografie ?

                            Momenteel heb ik nog niet genoeg inkomsten om een vergoeding te geven - dus ik wil eerst beetje inkomsten heb voor ik kan uitgeven niet?

                            Maar kom - ik hoor het wel als er mensen zijn die wel interesse hebben. Bij elk artikel kan een link naar hun website geplaatst worden, misschien kan dit een extra argument zijn.

                            En nu iedereen graag ontopic :-)
                            Http://www.fotoshoots.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: passie voor mode/fotografie ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Goberdini Bekijk bericht
                              Momenteel heb ik nog niet genoeg inkomsten om een vergoeding te geven - dus ik wil eerst beetje inkomsten heb voor ik kan uitgeven niet?

                              Maar kom - ik hoor het wel als er mensen zijn die wel interesse hebben. Bij elk artikel kan een link naar hun website geplaatst worden, misschien kan dit een extra argument zijn.

                              En nu iedereen graag ontopic :-)
                              Ik dacht dat als je een zaak wil beginnen toch zorgt dat je kapitaal hebt of je een lening aangaat.
                              De mensen eerst gratis laten werken om zo kapitaal te vergaren is me vreemd,mss een nieuwe trend ?
                              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                              Comment

                              Working...
                              X