Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

probleem automatisch draaien van foto's bij eos 55O

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • probleem automatisch draaien van foto's bij eos 55O

    enkele maanden geleden heb ik een canon eos 550 aangekocht, er is een functie zodat je foto's automatisch kan laten draaien zodat je dit niet op pc hoeft te doen.
    werkt perfect, maar er verschijnt per foto steeds een extra icoontje
    met andere woorden ... ik hoef nu mijn foto's niet meer om te draaien maar wel icoontjes verwijderen?
    kan iemand mij helpen?

  • #2
    Re: probleem automatisch draaien van foto's bij eos 55O

    De (draai)info op het scherm komt niet op de foto bij mij. Ofwel begrijp ik je niet.
    mvg Guido
    Canon 550D Sigma 17-70/2.8-4 DC Macro OS HSM 55-250IS met extension tube set (3st) van Kenko en 50-1.8 Metz 36AF-4C + Canon S3-IS

    Comment


    • #3
      Re: probleem automatisch draaien van foto's bij eos 55O

      (draai)info lijkt me inderdaad ook waar het over gaat, het is alleen niet op de foto
      maar een extra "icoontje"
      dus, als ik 20 foto's maak en deze op mijn pc zet, zijn ze idd wel gedraait
      maar heb ik nu 40 items ipv 20

      (ik heb wel een afbeelding van hoe het er uit ziet, maar ik weet niet hoe ik dit kan posten, ben volledig nieuw in dit soort zaken zie je ...)

      in het kort uitgelegd, heb ik nu (op pc)

      steeds bv : foto 123 en dan een icoontje 123, foto 124 en dan icoon 124 en zo verder ...

      Comment


      • #4
        Re: probleem automatisch draaien van foto's bij eos 55O

        Dat icoontje zal je niet zien bij het afdrukken. Maar inderdaad ik heb dat ook al voorhad dar de foto's er 2x op stonden, één gedraaid met icoontje en één niet gedraaid. Heb me er niet druk om gemaakt.
        mvg Guido
        Canon 550D Sigma 17-70/2.8-4 DC Macro OS HSM 55-250IS met extension tube set (3st) van Kenko en 50-1.8 Metz 36AF-4C + Canon S3-IS

        Comment

        Working...
        X