Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over mobistar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraagje over mobistar

    Dag,

    Een hele tijd geleden liep hier een topic over de aanpassing van de beltijd( tijd voor voicemail inschakelt)op gsm,waarin bleek dat het mogelijk zou zijn om deze aan te passen.

    De desbetreffende topic kan ik echter niet meer terugvinden, iemand een idee hoe ik die aanpassing kan doorvoeren?

    Alvast bedankt

    Noel
    Als jij nie deel is van die probleem nie, wees deel van die oplossing. Nikon D70 18-70/ 70-300,Tamron 28-300, Lowepro tas

  • #2
    Re: Vraagje over mobistar

    Oorspronkelijk geplaatst door buzzydriver Bekijk bericht
    Dag,

    Een hele tijd geleden liep hier een topic over de aanpassing van de beltijd( tijd voor voicemail inschakelt)op gsm,waarin bleek dat het mogelijk zou zijn om deze aan te passen.

    De desbetreffende topic kan ik echter niet meer terugvinden, iemand een idee hoe ik die aanpassing kan doorvoeren?

    Alvast bedankt

    Noel

    **61*+32xxxxxxxxx*11*30# (de 30 is wel het maximum: 30 seconden) de x-jes zijn je telnr ZONDER de 0

    Noot: werkt ook voor Proximus btw
    Mijn Blog
    D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

    Comment


    • #3
      Re: Vraagje over mobistar

      Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
      **61*+32xxxxxxxxx*11*30# (de 30 is wel het maximum: 30 seconden) de x-jes zijn je telnr ZONDER de 0
      Dit is als je na 30 seconden wil doorschakelen naar een bepaald telefoonnummer.

      Betreffend topic : http://forum.belgiumdigital.com/f59/...jd-329174.html
      Last edited by VerSeg; 29 oktober 2010, 14:08.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment

      Working...
      X