Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Facetime

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Facetime

    Vandaag facetime geïnstalleerd op Mac,iPhone en iPod ( 4de generatie) en kan nu kan ik onderling telefoneren naar om het even welk toestel GRATIS én met beeld....
    Ik kan dus van mijn Mac telefoneren naar de iPhone van mijn zoon en omgekeerd zonder hiervoor te betalen.
    Het gaat hier nog om de beta versie, maar het werkt perfect!
    D90 - D70 - F80 + glas

  • #2
    Re: Facetime

    Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
    ... maar het werkt perfect!
    In ieder geval beter dan mijn hersenen want die slaan hier tilt van, zelfs zonder dat ze het
    proberen te begrijpen.

    Comment


    • #3
      Re: Facetime

      Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
      Vandaag facetime geïnstalleerd op Mac,iPhone en iPod ( 4de generatie) en kan nu kan ik onderling telefoneren naar om het even welk toestel GRATIS én met beeld....
      Ik kan dus van mijn Mac telefoneren naar de iPhone van mijn zoon en omgekeerd zonder hiervoor te betalen.
      Het gaat hier nog om de beta versie, maar het werkt perfect!
      Gratis zolang die iPhone ergens via WIFI verbonden is, anders kost het wel behoorlijk wat datavolume, en dat kan héél duur worden, zeker in het buitenland.

      Bestaat er ook een face time die je op een windows PC kan installeren?

      Comment


      • #4
        Re: Facetime

        Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
        Gratis zolang die iPhone ergens via WIFI verbonden is, anders kost het wel behoorlijk wat datavolume, en dat kan héél duur worden, zeker in het buitenland.

        Bestaat er ook een face time die je op een windows PC kan installeren?
        daar heet dat 'skype'
        hoe meer f**k hoe meer vreugd

        **=ol

        Comment


        • #5
          Re: Facetime

          Ik ga het ook installeren op m'n Mac

          Comment


          • #6
            Re: Facetime

            Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
            Gratis zolang die iPhone ergens via WIFI verbonden is, anders kost het wel behoorlijk wat datavolume, en dat kan héél duur worden, zeker in het buitenland.

            Bestaat er ook een face time die je op een windows PC kan installeren?
            1) het gaat nog niet anders dan met wifi.
            2) dat gaat ( voorlopig? Nog niet)
            Met mobile vikings 1000 sms'en 2 gigabite dataverkeer en 60 minuten belwaarde voor 15 euro. Voor de jeugd ideaal!
            Mvg
            Miel
            D90 - D70 - F80 + glas

            Comment


            • #7
              Re: Facetime

              Dat is niet telefoneren, da's chatten....
              Als ik goedkoop wil bellen naar een telefoon/GSM gebruik ik Voipcheap of iets dergelijks.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • #8
                Re: Facetime

                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                Dat is niet telefoneren, da's chatten....
                Als ik goedkoop wil bellen naar een telefoon/GSM gebruik ik Voipcheap of iets dergelijks.
                Lap se das er weer boenk oep...
                Maar wat is nu het verschil tussen telefoneren en chatten? Wel het één is praten met iemand dmv. electronische apparaten, het ander is dmv. electronische apparaten praten met iemand!
                Hey, ik heb hier slechts willen aanhalen dat er voor gebruikers van iPod,Mac pc, iPhone enz. Nieuwe software was. No more, no less.
                Voipcheap, tamtam, Skype enz hebben hier niets mee te maken hé.
                Mbg
                Miel
                D90 - D70 - F80 + glas

                Comment


                • #9
                  Re: Facetime

                  Beste mil1, je gaat hier toch wel kort door de bocht: met telefoneren bedoel ik dat je iemand kan bereiken door een nummer te vormen zodat zijn telefoon of GSM gaat rinkelen.

                  Als de computer of smartphone van je correspondent niet aanstaat dan kan je via facetime, skype (tenzij je ervoor betaalt), MSN hem niet bereiken.

                  Je moet dus min of meer "afspreken" met je zoon om te "videobellen", da's het verschil met "telefoneren".

                  Enfin, zo begrijp ik het toch. Ik wou zeker het nut van facetime niet in twijfel trekken.
                  Last edited by nete; 30 oktober 2010, 22:18.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #10
                    Re: Facetime

                    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    Je moet dus min of meer "afspreken" met je zoon om te "videobellen", da's het verschil met "telefoneren".
                    Hij kan dan toch hem eerst telefoneren om te zeggen dat hij wil "videobellen" .
                    David Leemans
                    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: Facetime

                      Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
                      Hij kan dan toch hem eerst telefoneren om te zeggen dat hij wil "videobellen" .
                      Jáaa, de techniek is niet meer bij te benen.

                      De tamtam komt weer ter sprake.
                      Dan zit ik goed, ik heb hier op zolder nog zo'n ding liggen dat nonkel Jef (zaliger) uit "de Congo" heeft meegebracht.
                      Vriendelijke groet,

                      Jos

                      Comment


                      • #12
                        Re: Facetime

                        Wat wel in het voordeel van de iPhone spreekt: normaal staat die altijd aan als je bereikbaar wil zijn, en dan kan je inderdaad probleemloos een andere gebruiker "opbellen".
                        Maar dan wel liefst via wifi als je niet failliet wil gaan.
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                        Comment


                        • #13
                          Re: Facetime

                          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                          Wat wel in het voordeel van de iPhone spreekt: normaal staat die altijd aan als je bereikbaar wil zijn, en dan kan je inderdaad probleemloos een andere gebruiker "opbellen".
                          Maar dan wel liefst via wifi als je niet failliet wil gaan.
                          Wel Nete, blij dat je het hebt ingezien. Het was mijn bedoeling helemaal niet van hier een polemiek op te starten over goed/slecht, voor/ tegen.
                          Omdat dit progje nieuw was wou ik het enkel op chitchat gooien voor geïnteresseerden.
                          Op gevaar af van banbliksems van alle mac-haters over mij heen te krijgen
                          Miel... Een Mac-lover
                          D90 - D70 - F80 + glas

                          Comment


                          • #14
                            Re: Facetime

                            Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                            In ieder geval beter dan mijn hersenen want die slaan hier tilt van, zelfs zonder dat ze het
                            proberen te begrijpen.
                            Aangezien mannen maar één hersencel hebben, misschien eens op jouw hoofd gaan staan. Kwestie van ze eens te verplaatsen
                            D90 - D70 - F80 + glas

                            Comment

                            Working...
                            X