Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bahia Kona

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bahia Kona



    Benieuwd naar jullie mening.
    Don't shoot me ...





  • #2
    Re: Bahia Kona

    Nogal wat vervorming door te hoog standpunt.
    Maar voor de rest weer een goeie !
    Alhoewel ik twijfel of de compo niet sterker zou zijn door de grens water/oever vanuit de linker benedenhoek te laten vertrekken, door meer rechts te gaan staan.

    Wat zijn die kleuren (geel en groen) in de kruin van die boom ? Naturel ? Of resultaat van bewerking ?

    En waarom denk je dat je afgeschoten zou worden ?
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

    Comment


    • #3
      Re: Bahia Kona

      Da boomke stond ook op uwe eerste en dat vond ik storen maar deze stoort me nog meer..
      Pff ik weet dat je nog toppers hebt dus deze voor mij even op de achtergrond..
      Wil niet zeggen MAnu dat ik deze helemaal de grond in boor hé? Das voor de meesten onder ons nog SC waardig en zeker beter dan vele andere postst...
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: Bahia Kona

        een knappe prent terug. Ik vermoed dat het kleurverschil in dat boompje komt van schaduw/avondzonlicht?
        voor mij doet ie het goed..
        Groeten!

        500px / Facebook

        Comment


        • #5
          Re: Bahia Kona

          Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
          ... waarom denk je dat je afgeschoten zou worden ?
          In tegenstelling tot mijn brave, natuurgetrouwe plaatjes, heb ik hier (naar mijn doen) wel heftig aan geshopt (en ik vind het nog leuk ook ).
          Het betreft een blending van 2 opname's gemaakt met ND-filter: 1" op de lucht en 2,5" op de voorgrond.
          Om het effect van de laagstaande avondzon (achter de berg) te versterken, heb ik de boom wat tegen gehouden in PS. Naturel kleurtjes, maar aangedikt dus.
          Het geheel wat opgelicht, flink gesatureerd en het contrast opgetrokken.
          Het resultaat kan "er over" genoemd worden. Vandaar mijn vrees ...
          Wat betreft compo en boompje. Tja ... je doet wat je op dat moment het beste lijkt op de tijd die je hebt om het laatste licht te vangen. Een andere compo had wel gekund, maar de boom omzagen niet (geen probleem met jullie opmerkingen hoor, leuk dat jullie meedenken)

          Comment


          • #6
            Re: Bahia Kona

            Deze heeft voor mij wat teveel voorgrond. Denk dat 'm beter gaat uitkomen als je voorgrond wegsnijdt tot vierkant formaat. Voelt gewoon beter aan. Imho.

            Comment


            • #7
              Re: Bahia Kona

              Tja...als jij het leuk vond....waarom niet!
              Kleuren boom, gras en rots in de verte...niet natuurlijk...maar dat zei je al!
              Door je comp. heb ik de neiging om mij hier te wringen om toch iets meer te zien in de verte...raar!
              Gr Pascale
              Eerlijkheid duurt het langst!!
              Mijn website: http://www.degrafon.be/

              Comment

              Working...
              X