Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geen internettoegang maar wel mail???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Geen internettoegang maar wel mail???

    Eigenaardige situatie.
    Mijn PC weigert toegang tot internet maar mail werkt nog steeds????
    Hoe kan dat? Wat gebeurt hier en wat is de oplossing?
    Werk met Win XP.

    Henri
    lidnummer: BD0435BE

  • #2
    Re: Geen internettoegang maar wel mail???

    Probeer eens met alle IE vensters dicht : start => uitvoeren => cmd + enter => ipconfig /flushdns + enter.

    Anders PC eens herstarten?
    Niets veranderd van software of instellingen?
    Welke provider? Misschien tijdelijk probleem met proxy of zo?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Geen internettoegang maar wel mail???

      welke foutmelding geeft hij?

      al eens met een andere browser geprobeerd?

      ook eens proberen computer af te zetten, modem enkele minuten zonder stroom zetten en dan alles terug opstarten.

      Comment


      • #4
        Re: Geen internettoegang maar wel mail???

        Lijkt me typisch iets voor Spy/Spamware.

        Toch eens gaan kuisen, me dunkt.
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

        Comment


        • #5
          Re: Geen internettoegang maar wel mail???

          Ik heb zoiets soms voor met mijn wireless router. Het http protocol gaat zitten, maar anderen, waaronder ssh blijven lustig verder werken. Reset van de router en het probleem is opgelost. Ik moet -dringend- eens een firmware update doen, maar ben te lui om de kabel aan het bakske te hangen

          Comment


          • #6
            Re: Geen internettoegang maar wel mail???

            Allen dank maar de PC schijnt terug genezen te zijn.
            Heb PC terug opgestart en that's it.
            De wegen van PC zijn soms ondoorgrondelijk. Moet wel melden dat ik zondag en maandag l.l. enorme problemen had met toegang tot internet.


            Henri
            lidnummer: BD0435BE

            Comment


            • #7
              Re: Geen internettoegang maar wel mail???

              als 1 programma toegang krijgt tot internet, en een ander niet (bv msn, mail, internet = allemaal verschillende progs) dan ligt dit meestal aan het antivirusprogramma of de firewall. De firewall blokkeert bepaalde poorten voor internetverkeer. Soms komt er een update of loopt er iets mis waardoor hij een poort blokkeert die nodig is voor 1 programma, maar die niet nodig is voor een ander programma. Firewall of antivirus effe afsluiten en opnieuw proberen, als het dan wel werkt dan weet je dat het daaraan ligt.
              Je kan ofwel proberen de pc opnieuw op te starten, of het programma deinstalleren en opnieuw installeren.

              En niet teveel surfen zonder AV of firewall, liefst
              Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

              Comment

              Working...
              X