Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto-walzer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto-walzer

    Kan iemand mij informeren over de leveringstermijn bij foto-walzer. Als ik vanavond bestel, zou ik dat dan volgende week vrijdag hebben?
    Al doende leert men...

    Flickr

  • #2
    Re: foto-walzer

    Dat zal wel lukken denk ik?
    Is het product in voorraad ?
    Online betaling?

    grtz
    Last edited by dwm400; 25 oktober 2010, 19:51. Reden: correcter antwoord
    Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
    www.dewolfmarc.be

    Comment


    • #3
      Re: foto-walzer

      Oorspronkelijk geplaatst door dwm400 Bekijk bericht
      Dat zal wel lukken denk ik?
      Is het product in voorraad ?
      Online betaling?
      grtz
      in voorraad ja, en zou via paypal betalen of is dat niet het snelste?
      Al doende leert men...

      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: foto-walzer

        Dan vermoed ik zeker dat het product snel bij jou is.
        In het verleden heeft een goede kennis daar iets besteld voor ons beide om de transport kosten ook wat te drukken en omdat we beide dezelfde interesse hadden in het product en dat was vlug ter plekke.
        Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
        www.dewolfmarc.be

        Comment


        • #5
          Re: foto-walzer

          Heb daar al redelijk wat besteld, en vermits ik zelfstandige ben werd het gelijk zonder btw geleverd vanuit Duitsland.

          Dus netjes online bestellen en nog niet betalen, mailtje sturen, wachten op antwoord en rekening zonder btw, die betalen ... en twee dagen later werd het aan de deur geleverd, en enkele bestellingen waren serieus grote dozen ... ze waren gewoon met twee in de bestelwagen omdat hij het alleen niet kon dragen.

          Prijzen zijn correct en transportkosten zijn zeker niet overdreven ... ik twijfel momenteel serieus om een studio set daar te kopen ... ofwel daar ofwel Elinchrom met octa van Walser...

          Mark
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

          Comment


          • #6
            Re: foto-walzer

            Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
            in voorraad ja, en zou via paypal betalen of is dat niet het snelste?
            Ik heb al verschillende keren bij die mannen iets besteld en steeds correct afgehandeld. Levertermijnen worden gerespecteerd en is 't een stock item : 2 werkdagen. Voor meer info : vraag 't mij morgenavond.

            Tjerri

            Comment

            Working...
            X