Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Streetview

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Streetview

    Zou toch starten in oktober in B. 't Is toch al de 25ste, nog niks via Maps, privacy problemen of zo, zoals in D ?
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Streetview

    Een paar maanden geleden reed er zo'n auto met camera's op het dak rond in Zaventem.
    Gisteren nog eentje gezien in Kortenberg, maar of die aan het filmen/ fotograferen was weet ik niet.
    Jo(han)
    Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

    Comment


    • #3
      Re: Streetview

      Oorspronkelijk geplaatst door Jo Bekijk bericht
      Een paar maanden geleden reed er zo'n auto met camera's op het dak rond in Zaventem.
      Gisteren nog eentje gezien in Kortenberg, maar of die aan het filmen/ fotograferen was weet ik niet.
      Jo(han)
      Twee jaar geleden zag ik al zo'n wagen hier in het Waasland rijden, affijn we wachten af.....
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • #4
        Re: Streetview

        Ik merk dat er al heel wat verdwenen is uit NL, zo is er geen streetview meer langs de grensstreek met B. Boven Wuustwezel en Prosperpolder is streetview verwijderd.
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

        Comment


        • #5
          Re: Streetview

          Zo'n maandje geleden reed er zo'n auto'tje rond in Schoonbroek (Retie).
          Ik vond het wel leutig dat die zich aankondigde met een leuk muziekje.

          Comment


          • #6
            Re: Streetview

            Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
            Zo'n maandje geleden reed er zo'n auto'tje rond in Schoonbroek (Retie).
            Ik vond het wel leutig dat die zich aankondigde met een leuk muziekje.
            hopelijk niet: "Rodaniaaa, ta ta ta taaa"
            "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

            Comment


            • #7
              Re: Streetview

              Oorspronkelijk geplaatst door Freewillie Bekijk bericht
              hopelijk niet: "Rodaniaaa, ta ta ta taaa"
              Neen ... het zijn er meerdere.
              • CD&V ... stem voor ons.
              • Vlaams Belang ... stem voor ons.
              • N-VA ... stem voor ons.
              • sp.a ... stem voor ons.
              Euuuh ... ik loop nog een paar weken voor zeker?
              En die camera's ... die dienen ondertussen om "Wie kunnen we wat meer laten afdokken?"?
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Streetview

                Er is al een stukske streetview in Vlaanderen te zien als ge naar Baarle-Nassau (Hertog) gaat via google maps of google earth .
                """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                George Orwell

                Comment

                Working...
                X