Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

View from my hotelroom

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • View from my hotelroom

    New York.

    Geen idee waar ik dit onder moet brengen, dus dan maar even hier

    If it doesn't kill you, it makes you stronger.

  • #2
    Re: View from my hotelroom

    Ook ik zou niet weten waar ik deze goede plaat zou moeten plaatsen.

    Waarom altijd moeten voldoen aan het keurslijf van BD.
    Ze kunnen ook eens een onderdeel "Ongepast" invoeren voor alles wat ergens anders niet
    passend is. Dat had mij wellicht een bijzondere ervaring bespaard.

    Zelf zou ik nog eens zien of een andere uitsnede - met andere plaatsing van de essentiële
    lichtreclame - mogelijk een nog fraaier resultaat geeft.
    Last edited by Plaatwerker; 24 oktober 2010, 20:13. Reden: Mogelijk toegevoegd
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

    Comment


    • #3
      Re: View from my hotelroom

      ik vind het goed

      abstract is dit uiteraard niet, een stilleven met veel moeite.
      eventueel architectuur, hoewel je daarvoor te weinig architecturale details of afgezonderde gebouwen ziet.
      het gaat hem om het geheel en
      voor mij is het dus overduidelijk een stadslandschap en hoort het dus bij landschappen.
      maar ik heb met mijn stadslandschappen al ervaren dat dat buiten het hokjesdenken van sommige mods gerekend is.
      Last edited by Control-Z; 24 oktober 2010, 21:09. Reden: bedenking

      Comment


      • #4
        Re: View from my hotelroom

        Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
        Zelf zou ik nog eens zien of een andere uitsnede - met andere plaatsing van de essentiële
        lichtreclame - mogelijk een nog fraaier resultaat geeft.
        Zoals ?
        If it doesn't kill you, it makes you stronger.

        Comment


        • #5
          Re: View from my hotelroom

          Waar het mij aan doet denken? (Aangezien dit bij abstract is geplaatst.) Dat is aan de
          prachtige skyline van New-York en al die mooie gebouwen, dat zoiets ook een achterkant
          moet hebben.

          Comment


          • #6
            Re: View from my hotelroom

            Speciaal sfeerbeeld, eigen aan Nico
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: View from my hotelroom

              Oorspronkelijk geplaatst door Jackalope Bekijk bericht
              Zoals ?
              Ik denk zelf aan ongeveer rechtsonder op het bekende kruispunt van 1/3 van rechts en van onder.

              Hoe dan ook is het origineel al intrigerend genoeg hoor.
              Van waardering geniet ik.
              Van kritiek leer ik.

              Comment


              • #8
                Re: View from my hotelroom

                Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                Ik denk zelf aan ongeveer rechtsonder op het bekende kruispunt van 1/3 van rechts en van onder.

                Hoe dan ook is het origineel al intrigerend genoeg hoor.
                Ja, die gedachte kwam ook als eerste op. Toch niet gedaan omdat het beeld er dan toch net iets anders van wordt. Bijvoorbeeld vallen de verticale lijnen van het gebouw rechts een beetje weg. En dat vind ik nu juist een mooi onderdeel van het geheel. Maar wat je zegt is zeker niet verkeerd.
                If it doesn't kill you, it makes you stronger.

                Comment


                • #9
                  Re: View from my hotelroom

                  Mooie zeker weten, maar de verlichting op een sterker punt had idd beter geweest
                  mvg,
                  Ludo V.

                  Comment


                  • #10
                    Re: View from my hotelroom

                    Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V. Bekijk bericht
                    Mooie zeker weten, maar de verlichting op een sterker punt had idd beter geweest
                    Ik begrijp het, maar is het wel zo ? Of wordt het ingegeven dat de 1/3 regel heilig is ? Omdat we dat zo geleerd hebben. Let wel, ik bedoel het niet kwaad ofzo, maar stel het wel ter discussie. deze foto is bewust zo gemaakt, ik ken alle fotografische "regeltjes" en kijk ook of het te doorbreken is. Dat is zeker niet altijd het geval. De 1/3 regel helpt in veel gevallen. Echter ga je dat hier doen dan valt bijna de gehele rechterkant weg van het gebouw en dat stukje is voor mij wel belangrijk in de foto. In dit geval wordt het er niet beter op indien je de verlichting anders gaat plaatsen. Althans, dat is mijn bescheiden mening. Maar voel je vrij om het niet met mij eens te zijn.
                    If it doesn't kill you, it makes you stronger.

                    Comment


                    • #11
                      Re: View from my hotelroom

                      Oorspronkelijk geplaatst door Jackalope Bekijk bericht
                      Ik begrijp het, maar is het wel zo ? Of wordt het ingegeven dat de 1/3 regel heilig is ? Omdat we dat zo geleerd hebben. Let wel, ik bedoel het niet kwaad ofzo, maar stel het wel ter discussie. deze foto is bewust zo gemaakt, ik ken alle fotografische "regeltjes" en kijk ook of het te doorbreken is. Dat is zeker niet altijd het geval. De 1/3 regel helpt in veel gevallen. Echter ga je dat hier doen dan valt bijna de gehele rechterkant weg van het gebouw en dat stukje is voor mij wel belangrijk in de foto. In dit geval wordt het er niet beter op indien je de verlichting anders gaat plaatsen. Althans, dat is mijn bescheiden mening. Maar voel je vrij om het niet met mij eens te zijn.
                      mee eens en houwen zo.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment

                      Working...
                      X