Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nauw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nauw

    Dit is waarom ze het Nauw van Calais noemen...



    update:

    Last edited by Lambert Jan; 24 oktober 2010, 17:32.
    "Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
    Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !

  • #2
    Re: Nauw

    Ik vind hem niet zo goed. Overbelichte delen (de huisjes). Compo kan niet echt boeien. Das mijn smaak natuurlijk. Je horizon minder centraal zou al veel doen. Misschien bovenste deel eraf snijden. Kadertje zou ik ook eenvoudiger houden.
    Groeten
    Kurt
    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

    Comment


    • #3
      Re: Nauw

      Ik vind het een goeie foto, de update geniet mijn voorkeur (een link naar een grotere versie zou ideaal zijn )
      Het doet mij denken aan een impressionistisch schilderij.
      vriendelijke groeten, Kurt
      Mijn foto's
      Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

      Comment


      • #4
        Re: Nauw

        Sorry, maar dit is niet meteen mijn smaak. Doet mij denken aan een verkleurde dia uit de jaren 70.
        www.damafoto.be
        Facebook Damafoto

        Comment


        • #5
          Re: Nauw

          de update voor mij...en de bewerking, daar hou ik wel van, lijkt zo'n lekker ouderwetse foto...alleen de streepjesbadpakken ontbreken nog...
          groetjes
          hilde

          Comment


          • #6
            Re: Nauw

            ha foto's van vroeger, dat was ook mijn eerst indruk, nostalgie, zo ieder zijn smaak
            groetjes Ingrid

            Comment


            • #7
              Re: Nauw

              Ik vind hier de bewerking en de compo ook wat minder
              Groeten!

              500px / Facebook

              Comment


              • #8
                Re: Nauw

                Ok, boodschap begrepen, terug gewoon uit het doosje posten, of slechts met een minimum aan "bewerkingen". De klassieke landschapkes worden beter verteerd.
                (Voor de geinteresseerden toch eens gaan kijken bij fotografen als Kingsley Singleton omspringen met hun landschappen).
                "Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
                Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !

                Comment

                Working...
                X