Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Huayna Potosí - Bijna boven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Huayna Potosí - Bijna boven



    's Nachts om 1h00 begonnen aan het laatste traject. Om 7h00 de zonsondergang bewonderd vanaf de top.
    De -15°C en de ijzige wind, samen met mijn vermoeidheid en de ijle lucht op 6088m waren voldoende om
    de fotograaf in mij te kelderen. De foto's van 'le moment suprême' heb ik niet zelf kunnen maken.

    Deze is dus van de afdaling (net als de vorige trouwens).
    Morgen de laatste ...






  • #2
    Re: Huayna Potosí - Bijna boven

    Denk dat je ook voor deze opname nog steeds aan het afzien was...

    Dit is één van de mindere voor mij.
    Heel hard licht, maar vooral die magenta zweem stoort mij.
    Dit is wat ik zie op mijn scherm althans (gekalibreerd).

    In ieder geval een indrukwekkende story !
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

    Comment


    • #3
      Re: Huayna Potosí - Bijna boven

      ik ga me aansluiten bij wat hierboven geschreven werd..
      Het adembenemende gevoel dat je daar moet gehad hebben komt hier in dit beeld niet over.
      Chapeau voor je prestatie!
      Groeten!

      500px / Facebook

      Comment


      • #4
        Re: Huayna Potosí - Bijna boven

        Mijn scherm is ook gekalibreerd hoor ... en er is inderdaad een magenta zweem, op de ene plaats al meer dan de andere.
        Dit komt omdat ik vanwege het harde licht ook harde schaduwpartijen had. Die heb ik opgelicht en het is vooral daar dat ik die zweem heb.
        Merci om het aan te tippen, ik ga het proberen te corrigeren alvorens hij in het album komt.

        Comment


        • #5
          Re: Huayna Potosí - Bijna boven

          Amaj, ben zooo jaloers...
          Wat een prachtplaat zeg...
          Canon EOS 400D - Sigma 17-50mm f/2.8 OS - Sigma 50mm f/2.8 Macro - Sigma 150mm f/2.8 Macro - Speedlite 430EX II
          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Huayna Potosí - Bijna boven

            Foto omgeving is zeer mooi, maar de foto is toch te blauw (en misschien ook teveel rood).
            Jacques Bakker
            www.fotohandig.be

            Comment


            • #7
              Re: Huayna Potosí - Bijna boven

              Thanks !
              Wel vreemd... op mijn "ordinaire" office-laptop van het werk, waar de meeste foto's er nie goed uit zien, ziet deze dan er wel goed uit... Magentazweem is er dan volledig uit, en het beeld ziet er helemaal anders uit.

              Mischien toch even een update proberen zonder Magenta ?
              Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
              Mijn scherm is ook gekalibreerd hoor ... en er is inderdaad een magenta zweem, op de ene plaats al meer dan de andere.
              Dit komt omdat ik vanwege het harde licht ook harde schaduwpartijen had. Die heb ik opgelicht en het is vooral daar dat ik die zweem heb.
              Merci om het aan te tippen, ik ga het proberen te corrigeren alvorens hij in het album komt.
              www.damafoto.be
              Facebook Damafoto

              Comment

              Working...
              X