Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanpassen prefix IMG bij Canon

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aanpassen prefix IMG bij Canon

    Niet gevonden, weet iemand hoe het prefix IMG bij de nummering op een Canon kan aangepast worden?

    Alvast bedankt.
    mvg Guido
    Canon 550D Sigma 17-70/2.8-4 DC Macro OS HSM 55-250IS met extension tube set (3st) van Kenko en 50-1.8 Metz 36AF-4C + Canon S3-IS

  • #2
    Re: Aanpassen prefix IMG bij Canon

    Bedoel je in het toestel ?
    daar moet ik gaan achter zoeken, ik heb er namelijk nooit behoefte aan gehad.
    De prefix veranderd bijvoorbeeld bij de 1D als je in JPEG werkt en je kiest voor Adobe RGB of je kiest voor s RGB, dan heb je een andere. Vraag me niet de welke, want ik werk alleen in RAW.

    Na de opname tijdens de verwerking geef je der toch de naam aan die je wenst, en dat kan ook in Batch in een viewer gebeuren zoals bijvoorbeeld irfanview die gratis te downloaden is.

    MVG, Jeff C.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Aanpassen prefix IMG bij Canon

      Opgelost - zie bij algemeen
      mvg Guido
      Canon 550D Sigma 17-70/2.8-4 DC Macro OS HSM 55-250IS met extension tube set (3st) van Kenko en 50-1.8 Metz 36AF-4C + Canon S3-IS

      Comment


      • #4
        Re: Aanpassen prefix IMG bij Canon

        Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.


        [Mod-LesC]Omdat de TS opnieuw gepost heeft, wordt deze topic afgesloten.[/Mod]
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment

        Working...
        X