Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

laptop voor fotobewerking + webdesign

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • laptop voor fotobewerking + webdesign

    Hoi,

    ik moet een nieuwe laptop kopen maar weet niet goed wat ik moet nemen of waar ik de beste deal kan vinden.
    Ik doe n beetje aan fotobewerking en webdesign (op amateur-niveau hé :-))
    Ik zou dus een laptop willen die snel en sterk genoeg is maar het moet ook weer niet het beste van het beste te zijn want dat is mij te duur.
    Ik had sowieso gedacht aan 17inch met I5 processor (of equivalent van AMD-processor als dat er is ...) en 1Gb video-geheugen.
    Dit lijkt me voldoende... of moet ik nog ergens opletten?
    Alle suggesties van merk, winkel, configuratie zijn welkom!!

    Groeten

    Dewittuh!!

  • #2
    Re: laptop voor fotobewerking + webdesign

    Kijk hier eens.

    Zonder budget is het natuurlijk moeilijk raden. Ik heb dus wat vragen voor je.

    - wat is het budget?
    - waarom een laptop?
    - is een kleinere laptop met extern scherm een optie (als het echt een laptop moet zijn)

    En voor een laptop best 3 jaar garantie nemen ofwel iets goedkoop genoeg dat je kan vervangen wanneer de standaard garantie verloopt.

    Comment


    • #3
      Re: laptop voor fotobewerking + webdesign

      Hoi,

      ik zou het budget graag rond de 1000 neuro's houden.
      Waarom een laptop ... pc heb ik nog. Is wel al wat ouder enzo dus als het op de laptop wat sneller gaat gebruik ik laptop om te werken. Vorige laptop is gesneuveld dus moet sowieso een nieuwe kopen.
      Vermits ik nog pc heb kan ik wel werken op twee schermen of moet daar een specifieke videokaart voor voorzien zijn?

      Alvast bedankt!!

      Comment


      • #4
        Re: laptop voor fotobewerking + webdesign

        Kijk hier eens, doorgaans scherpe prijzen en een echte PC winkel. Gesitueerd in Gent.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #5
          Re: laptop voor fotobewerking + webdesign

          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Kijk hier eens, doorgaans scherpe prijzen en een echte PC winkel. Gesitueerd in Gent.
          En bovendien een heel goede service voor- en na-verkoop!


          Grtz, RF
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment

          Working...
          X