Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toestemming fotografie in fort

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Toestemming fotografie in fort

    Ik plan binnenkort een modelshoot te doen in één van de forten in Antwerpen. Is hiervoor een toestemming nodig?

    Mijn vermoeden is dat dit niet direct nodig is, maar ik kan het beter maar even vragen!
    Mijn website | Facebook

  • #2
    Re: Toestemming fotografie in fort

    daar zijn er heel wat bij die europees beschermd zijn als vleermuizen overwinteringsgebied.
    je mag er dus eigenlijk niet komen, laat staan een modelshoot met flitsers.

    een aantal is ingericht als museum ofzo en hoe het met de rest zit weet ik niet, maar dus zullen waarschijnlijk wel 'toegankelijk' zijn.

    ik zou om te beginnen eens op de site van natuurpunt gaan zoeken waar er vleermuizen zitten en daar zeker wegblijven (fort VI in Wilrijk is zeker no go). Als je een bepaald fort wilt bezoeken, wil ik ook wel eens navragen of het daar kan naar vleermuizen toe.
    hoe meer f**k hoe meer vreugd

    **=ol

    Comment


    • #3
      Re: Toestemming fotografie in fort

      Wommelgem, Borsbeek, Mortsel, etc.: gewoon binnen gaan en je ding doen...

      Natuurlijk wel met respect voor natuur en fort en deuren. Dus bega de gewone paden, en wijk niet af. (er is eveneens genoeg beschermd zoals gezegd)

      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


      Comment


      • #4
        Re: Toestemming fotografie in fort

        Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
        Wommelgem, Borsbeek, Mortsel, etc.: gewoon binnen gaan en je ding doen...

        Natuurlijk wel met respect voor natuur en fort en deuren. Dus bega de gewone paden, en wijk niet af. (er is eveneens genoeg beschermd zoals gezegd)
        Idd. We zijn daar onlangs in Wommelgem gaan shooten en had dat aangevraagd.
        Alles wat open is mochten we betreden.

        Veel succes!
        Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
        BE-Wommelgem
        .: 20D & D700 :.

        Comment

        Working...
        X