Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Video Conferencing

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Video Conferencing

    Zijn er hier mensen die video conference gebruiken op hun werk ?
    Zo ja, met welk systeem / software doen jullie dat, en wat zijn de ervaringen ermee ?

    Bij ons op het werk zouden ze het willen invoeren. Al zie ik niet direct het nut van beeld tijdens een (mini) vergadering op afstand.

  • #2
    Re: Video Conferencing

    Bij ons gewoon skype, met als nadeel dat je geen whiteboard hebt.
    Al de rest werkte feilloos waar we bij andere programma's vaak veel vertraging hadden of teveel software moesten downloaden.

    Comment


    • #3
      Re: Video Conferencing

      En zijn er systemen waarbij je zo'n (electonisch dan denk ik) whiteboard kan gebruiken tijdens video conferencing ?

      Comment


      • #4
        Re: Video Conferencing

        Tandberg..

        wel heeel heel duur, maar o zo goed!

        alternatieven zijn natuurlijk skype!
        Canon 5D2 en wat glas

        Comment


        • #5
          Re: Video Conferencing

          Polycom HDX 7000

          Poly, formerly Plantronics & Polycom, is now an HP brand. Learn how HP and Poly collaboration solutions can create more meaningful meetings for your workforce.


          Wij kozen er voor om geen LCD/plasma te plaatsen, maar via projector en projectiescherm.

          Werkt gewoon perfekt, alsof ze "echt" aanwezig zijn,
          eenmaal ingesteld en verbinding gemaakt met de "andere kant" kan je als technieker (ikke dus )rustig de zaal verlaten tot ze gedaan hebben.

          de enige problemen die ik tot nu toe gehad heb lagen steeds aan de "andere kant"
          en die waren:
          hun firewall te streng ingesteld. Vooral de USA
          dat er een tijdsbeperking in de conferentie zit: dan krijg je het rare fenomeen dat de verbinding na vb één uur verbroken word, is een simpele instelling die blijkbaar iedereen over het hoofd ziet.

          Kostprijs van het systeem (zonder beamer en scherm) was 10.000 Eurootjes, zo'n 2 jaar geleden.

          Genoeg info???

          Christiaan
          Fuji Digitaal fototoestel

          Comment


          • #6
            Re: Video Conferencing

            +1 voor polycom... marktleider...
            some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

            Comment

            Working...
            X