Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Online aankoop tickets BA

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Online aankoop tickets BA

    Goeiemidag,

    Wij overwegen om onze vliegtickets online aan te kopen via British Airways, ongetwijfeld deden er hier nog personen zo een aankoop in het verleden.

    Vraagje, wij hebben tot nu toe nog geen reispas, is die nodig om onse vlucht te boeken?

    Bestemming is Johannesburg

    Graag jullie visie

    Bedankt

    Noel
    Als jij nie deel is van die probleem nie, wees deel van die oplossing. Nikon D70 18-70/ 70-300,Tamron 28-300, Lowepro tas

  • #2
    Re: Online aankoop tickets BA

    bedoel je paspoort ?
    we hebben in Hasselt bij Joker onze tickets gekocht naar zuid-amerika. Onze paspoort gaan we pas in januari of zo halen bij de gemeente. Dus logischerwijs, ik denk niet dat het nodig is. Is de eerste keer dat ik buiten Europa ga dus.. ken er nog niet zoveel van.
    Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

    Comment


    • #3
      Re: Online aankoop tickets BA

      denk niet dat je bij het boeken een paspoort nodig hebt.
      wel als je straks gaat reizen.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Online aankoop tickets BA

        Met BA geen ervaring maar ik heb nog nooit mijn paspoortnummer moeten ingeven bij het boeken van tickets (Delta, Finnair, Air Canada...) . Je vult gewoon je naam (maak vooral GEEN typefouten!!) en andere gegevens in en betaal met CC.Klaar... enkele minuten later krijg je je e-ticket in je mailbox. De laatste jaren heb ik dat e-ticket zelfs niet nodig gehad, aan de (self) check-in je paspoort scannen en alle passagiers die gelinkt zijn aan dezelfde boeking komen vanzelf op het scherm.
        No worries.

        BTW, de prijzen van SAA/SAL Suid Afrikaanse Lugdienst al vergeleken? Via een boekingsite kan je soms ook voordeliger zijn.
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment


        • #5
          Re: Online aankoop tickets BA

          Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
          BTW, de prijzen van SAA/SAL Suid Afrikaanse Lugdienst al vergeleken? Via een boekingsite kan je soms ook voordeliger zijn.
          Yep, en zelfs Lufthansa heeft vaak scherpe prijzen voor Z-Afrika.
          Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

          Comment


          • #6
            Re: Online aankoop tickets BA

            OK, bij ons is het ondertussen 10 jaar geleden dat we er waren en toen was SAA zo'n 40% goedkoper dan de rest (BRU-LHR-JNB-CPT-LHR-BRU).
            Last edited by on4bam; 22 oktober 2010, 09:36. Reden: 10 jaar i.p.v. 1 jaar typo
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

            Comment


            • #7
              Re: Online aankoop tickets BA

              Hoewel het over een andere bestemming en airline gaat, is het bij AA wel nodig om je paspoortnummer in te geven wanneer je naar de VS reist. Anders kan je niet online inchecken. Inchecken in de luchthaven zelf gaat natuurlijk altijd wel.

              Comment


              • #8
                Re: Online aankoop tickets BA

                Bedankt voor jullie info, we kijken nog eens uit naar een evt alternatief.

                Groeten
                Noel
                Als jij nie deel is van die probleem nie, wees deel van die oplossing. Nikon D70 18-70/ 70-300,Tamron 28-300, Lowepro tas

                Comment


                • #9
                  Re: Online aankoop tickets BA

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
                  Yep, en zelfs Lufthansa heeft vaak scherpe prijzen voor Z-Afrika.
                  Klopt maar niet met mijn huidige ticket. Ik zit momenteel in ZA (Lichtenburg) en het ticket is slechts 1 week op voorhand gekocht. Prijs: 1600 euro.
                  Ben je er vroeg bij moet het lukken voor 1.000 tot 1.100 euro en als je jonger bent dan 25 nog iets goedkoper.

                  Wel opgelet, ik zou zeggen. Koop nooit je tickets rechtstreeks bij een BA, SN, KLM maar via een reisbureau. Deze kunnen veel scherpere prijzen aanbieden dan bovengenoemde.

                  Comment

                  Working...
                  X