Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Parachutemoord

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Parachutemoord

    Mag er hier over gepraat worden of direct categorie M.D.?
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

  • #2
    Re: Parachutemoord

    Mag er hier over gepraat worden of direct categorie M.D.?
    Wel we zullen het eens proberen.

    Wat mij verbaast is dat een ware fanclub van Els Clottemans zowaar de online kranten bestormd heeft.
    Tijdens het proces, maar nu ook na de uitspraak, regent het steunbetuigingen aan E.C.
    En onafgezien of zij het gedaan heeft of niet, geen woord over het leed van de nabestaanden.
    Dat vind ik vanwege de fans bijna even gevoelloos als E.C. zelf.
    Waar blijkbaar ook niemand over valt: heel het proces heeft ze geen krimp gegeven om het zichtbare leed van de anderen.
    Maar nu ze schuldig wordt bevonden, laat ze wel tranen.
    Het bewijst nogmaals dat ze alleen met zichzelf inzit.
    En dan ook nog: als het een psychopate is, wat zelfs haar voorstanders moeten toegeven,
    wie wil dan nog z'n kinderen naar de klas sturen waar een psychopate voor staat. Griezelig. Ik zou geen seconde gerust meer zijn voor m'n kind.
    Ik denk dat recht hier heeft gezegevierd.
    Dit is mijn persoonlijke mening.

    Comment


    • #3
      Re: Parachutemoord

      naar mijn idee zit er een reukje aan!

      direct 1 verdachte, geen verder onderzoek naar de rest, ...
      dus u staat mij niet aan, jij kan het doen, je hebt mogelijkheid, kennis, ...
      maar geen hard bewijs, bwa toch ben je het!

      1 bedenking zet vermassen es aan de andere kant = vrijspraak 100% zeker!
      zou het tunnelonderzoek, geen bewijzen ferm uitbuiten.

      't is me een raar proces wat eigenlijk niet kan (europa is het ganse geval al aan't bekijken, wegens reukje van eenzijdig onderzoek enzo)
      nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: Parachutemoord

        één gevoel overheerst.
        voor het eigen geweten van velen .....

        "barbertje moet hangen."

        Comment


        • #5
          Re: Parachutemoord

          vind vooral da gedoe rond da make up tasje nogal raar.

          Voor de rest: ja ik vond haar schuldig...
          De afgelopen 4 jaar is ze een paar keer in de pers geweest en is ze altijd arrogant overgekomen... ze deed me zelfs aan mijn exvrouw denken, die mij trouwens ook eens het ziekenhuis ingekregen heeft...

          Maar zonder bewijs iemand veroordelen lijkt me straf, langs de andere kant: stel dat ze het gedaan heeft en effectief psychopate is.... ben ik blij da ze niet rondloopt.

          Vind wel raar, dat zelfs de verdediging toegeeft dat ze een borderliner is... maar dan snap ik niet hoe die ooit leerkracht kunnen worden is... want borderliners zijn vrij onstabiel...
          Mijn Blog
          D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

          Comment


          • #6
            Re: Parachutemoord

            Ik vind dat meester Vermasssen met zijn profilering en dergelijke wel heel erg overtuigd is
            van zijn eigen grote gelijk. Terwijl hij toch ook wel zal weten dat profilering hooguit een
            hulpmiddel is, dat al dikwijls zijn nut bewezen heeft, maar ook al vaak radicaal verkeerd
            is blijken te zijn.
            Toen ik de heer Vermassen op de TV bezig zag en hoorde, had ik hem graag onderbroken
            met de volgende vraag:
            "En wat als je verkeerd zit, Jef?"
            Verder was ik er niet bij. En niemand van ons, denk ik. Maar ik ga er van uit dat je pas
            schuldig bent als je schuld bewezen is en niet verondersteld wordt. Maar ik ga er ook van
            uit dat je beter tien schuldigen kan laten lopen dan één onschuldige op te bergen.

            Comment


            • #7
              Re: Parachutemoord

              Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
              ... Maar ik ga er van uit dat je pas
              schuldig bent als je schuld bewezen is en niet verondersteld wordt....
              Niet voor een Assissenzaak. Voor dagdagelijkse Rechters wel, niet voor een Volksjury.
              Scheidingslijn is dun, maar een Volksjury mag naar de vermoedelijkheden kijken.
              En dat hebben ze hier gedaan, vermoed ik.
              Let wel op met de media. Vele rechtszaken omvatten duizenden bladzijden aan van alles en nog wat en kilo's bewijsmateriaal. Een mening vormen op basis van media is erg gevaarlijk. Ik heb dat meermaals meegemaakt en als je dan leest wat in een krant staat en je hebt het volledige dossier doorspit.... Mijn geloof in de objectiviteit van media is daardoor sterk gedaald.

              Patrick
              [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

              Comment


              • #8
                Re: Parachutemoord

                Oorspronkelijk geplaatst door patrickL Bekijk bericht
                .... Mijn geloof in de objectiviteit van media is daardoor sterk gedaald.
                Iedereen zou wat kritischer mogen zijn. De media manipuleren ons dagelijks : van onze politieke overtuiging tot onze kijk op bepaalde rechtszaken en faits divers.
                Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

                Comment


                • #9
                  Re: Parachutemoord

                  Ik denk dat het zeer moeilijk is een oordeel te vormen als je zelf dat proces niet hebt gevolgd.
                  Waar ik me wel vragen bij stel is dat er in mijn ogen ook nog anderen gelegenheid en motief hadden en die gerust gelaten zijn door de speurders.
                  De man van VD: heeft ook gesprongen dus die had ook de kennis, gelegenheid en een vrouw die hem al 5 jaar bedroog zonder dat hij dat wist wat ik niet geloof.
                  Die Sommers had ook de kennis, de gelegenheid, heeft gegevens uit VD haar GSM gewist is een mega vrouwenloper.
                  Waren er op de parraclub geen die ook wel iets met VD wilden?
                  EC is veroordeeld zonder bewijzen wat ik altijd gedacht had dat het onmogelijk was, zo zijn er al massa's vrijgesproken waarom nu niet.
                  Had Vermassen aan de andere kant gestaan dan had hij EC heiliger gemaakt dan moeder Theressa nu heeft hij er een deuvelin van gemaakt.
                  Wat als bv de man van VD het gedaan heeft of Sommers.
                  Als we de waarheid maar eens wisten he dan zou het gemakkelijk zijn.
                  D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                  Comment


                  • #10
                    Re: Parachutemoord

                    Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                    Ik vind dat meester Vermasssen met zijn profilering en dergelijke wel heel erg overtuigd is
                    van zijn eigen grote gelijk. Terwijl hij toch ook wel zal weten dat profilering hooguit een
                    hulpmiddel is, dat al dikwijls zijn nut bewezen heeft, maar ook al vaak radicaal verkeerd
                    is blijken te zijn.
                    Toen ik de heer Vermassen op de TV bezig zag en hoorde, had ik hem graag onderbroken
                    met de volgende vraag:
                    "En wat als je verkeerd zit, Jef?"
                    Verder was ik er niet bij. En niemand van ons, denk ik. Maar ik ga er van uit dat je pas
                    schuldig bent als je schuld bewezen is en niet verondersteld wordt. Maar ik ga er ook van
                    uit dat je beter tien schuldigen kan laten lopen dan één onschuldige op te bergen.
                    Ik deel volledig je mening.
                    Dit topic heb ik dan ook niet geopend om over schuld of onschuld te praten, maar vooral om de werkwijze van mr. Vermassen en de jurie te hekelen.

                    Deze morgen op Stubru was er een andere toppleiter (Sven Mary) aan de lijn. Iedereen gaat ervan uit dat ze schuldig is, maar er is geen enkel fysisch bewijs, als de minste twijfel aanwezig is over haar schuld, dan mag en kan (zou) die gewoon niet veroordeeld worden.
                    Wat een gevaarlijk precedent schept dit zeg.

                    Stel je voor dat je in die jury zit en dat dan na x jaar uitkomt dat ze het toch niet gedaan heeft?

                    Wat is er erger? Een schuldige op vrije voeten of een onschuldige onterecht in de gevangenis? Nogmaals, ik heb het proces niet van in de rechtszaal gevolgd, dus ga niet oordelen over deze zaak zelf, enkel over de uitspraak.
                    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                    Comment


                    • #11
                      Re: Parachutemoord

                      Oorspronkelijk geplaatst door patrickL Bekijk bericht
                      Niet voor een Assissenzaak. Voor dagdagelijkse Rechters wel, niet voor een Volksjury.
                      Scheidingslijn is dun, maar een Volksjury mag naar de vermoedelijkheden kijken.
                      En dat hebben ze hier gedaan, vermoed ik
                      .
                      Let wel op met de media. Vele rechtszaken omvatten duizenden bladzijden aan van alles en nog wat en kilo's bewijsmateriaal. Een mening vormen op basis van media is erg gevaarlijk. Ik heb dat meermaals meegemaakt en als je dan leest wat in een krant staat en je hebt het volledige dossier doorspit.... Mijn geloof in de objectiviteit van media is daardoor sterk gedaald.

                      Patrick
                      Angstaanjagend dit...wat mij betreft mogen ze Assisen afschaffen, want dit lijkt me in strijd met de rechten van de mens..
                      Iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
                      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                      Comment


                      • #12
                        Re: Parachutemoord

                        Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                        Wel we zullen het eens proberen.

                        Wat mij verbaast is dat een ware fanclub van Els Clottemans zowaar de online kranten bestormd heeft.
                        Tijdens het proces, maar nu ook na de uitspraak, regent het steunbetuigingen aan E.C.
                        En onafgezien of zij het gedaan heeft of niet, geen woord over het leed van de nabestaanden.
                        Dat vind ik vanwege de fans bijna even gevoelloos als E.C. zelf.
                        Waar blijkbaar ook niemand over valt: heel het proces heeft ze geen krimp gegeven om het zichtbare leed van de anderen.
                        Maar nu ze schuldig wordt bevonden, laat ze wel tranen.
                        Het bewijst nogmaals dat ze alleen met zichzelf inzit.
                        En dan ook nog: als het een psychopate is, wat zelfs haar voorstanders moeten toegeven,
                        wie wil dan nog z'n kinderen naar de klas sturen waar een psychopate voor staat. Griezelig. Ik zou geen seconde gerust meer zijn voor m'n kind.
                        Ik denk dat recht hier heeft gezegevierd.
                        Dit is mijn persoonlijke mening.
                        Rechtstraak in België is een kwestie van wie je bent of wie je verdedigt.
                        Je leest weinig negatieve reacties dat het slachtoffer "vreemd ging". Moest de echtgenoot het geweten wat betreft het vreemdgaan, hebben zouden ze dan nog samen zijn? Zou hij dan ook nog zo bedroefd zijn geweest over het verlies?(vechtscheiding weetjewel)
                        Ik stel mij gewoon enkele vragen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Parachutemoord

                          Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
                          Ik denk dat het zeer moeilijk is een oordeel te vormen als je zelf dat proces niet hebt gevolgd.
                          Waar ik me wel vragen bij stel is dat er in mijn ogen ook nog anderen gelegenheid en motief hadden en die gerust gelaten zijn door de speurders.
                          De man van VD: heeft ook gesprongen dus die had ook de kennis, gelegenheid en een vrouw die hem al 5 jaar bedroog zonder dat hij dat wist wat ik niet geloof.
                          Die Sommers had ook de kennis, de gelegenheid, heeft gegevens uit VD haar GSM gewist is een mega vrouwenloper.
                          Waren er op de parraclub geen die ook wel iets met VD wilden?
                          EC is veroordeeld zonder bewijzen wat ik altijd gedacht had dat het onmogelijk was, zo zijn er al massa's vrijgesproken waarom nu niet.
                          Had Vermassen aan de andere kant gestaan dan had hij EC heiliger gemaakt dan moeder Theressa nu heeft hij er een deuvelin van gemaakt.
                          Wat als bv de man van VD het gedaan heeft of Sommers.
                          Als we de waarheid maar eens wisten he dan zou het gemakkelijk zijn.
                          Exactly!

                          Naar 't schijnt heeft die parachuteclub sowieso al een 'reputatie'. EC was niet de enige die daar met kennis van zaken rondliep, maar dit lijkt genegeerd te zijn door de onderzoekers.
                          En dan de truuk met dat Make Up zakje...waarop slaat dat eigenlijk? Ofwel heeft de politie daar ongelooflijk geblunderd ofwel is er opzet in het spel.
                          Pff dit lijkt wel op een slechte aflevering van Witse..

                          Cursief, want dit zijn enkel maar persoonlijke veronderstellingen



                          En wat Vermassen betreft, een geniaal pleiter ongetwijfeld, maar super hypocriet me dunkt (en mediageil).
                          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                          Comment


                          • #14
                            Re: Parachutemoord

                            Veronderstel nu dat je onschuldig van iets beticht word, speelt geen rol wat en de tegenpartij neemt Vermassen als advokaat.
                            Die man maakt je nog slechter dan de duivel en zonder een enkel bewijs heb je het aan je ******, ik mag er niet aan denken dat zoiets kan maar ja het is dus gebeurd.
                            D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                            Comment


                            • #15
                              Re: Parachutemoord

                              Blijkbaar zijn er nog veel mensen die er zo over denken Sus (gelukkig).
                              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                              Comment

                              Working...
                              X