Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

t T t

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • t T t



    De drie kruisen bij de kathedraal van Copacabana.




  • #2
    Re: t T t

    Geslaagd voor mij,
    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

    Comment


    • #3
      Re: t T t

      Die heb je dan mooi vastgelegd.
      Mooie compo, mooie kleuren, knap gedaan.
      Grtjs

      Comment


      • #4
        Re: t T t

        Als ik dan toch puntje van kritiek mag geven, wel veel vervorming...ik ging hem wat rechter getrokken hebben met PS
        #BD1024BE# ------------------- http://www.sallybelgium.be -------------------
        Canon EOS 6D - Canon EOS 40D - Speedlite 580EX - Canon 24-105L IS - Canon 70-200L IS f2.8 - Canon 100-400L IS - Sigma 12-24 - Sigma 8-16 - Tamron 24-75

        Comment


        • #5
          Re: t T t

          Een breedhoek op deze manier gebruiken, geeft altijd vervorming.
          Maar ik heb een perspectief correctie uitgevoerd met behoud van de koepel, want die vind ik wel een belangrijk onderdeel van het onderwerp.
          Bedoelde je dit? Zoals je ziet nog steeds vervorming, maar een heel ander beeld.




          ps: Met snel zijn de koepel per ongeluk rechts aangesneden. Geen tijd voor correctie want ik moet aan 't werk.

          Comment


          • #6
            Re: t T t

            TTT, had er niet bij stil gestaan, die legendarische reeks in Humo met tekeningen van Joos Swarte (denk ik toch) rond de toppers voor tobbers.
            Maar de foto dus, wel een heel mooie opname, de persoon en de moderne gebouwen op de achtergrond zijn realiteit, de vochtplekken in de koepel ook. Voor mij

            Comment


            • #7
              Re: t T t

              Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
              Een breedhoek op deze manier gebruiken, geeft altijd vervorming.
              Maar ik heb een perspectief correctie uitgevoerd met behoud van de koepel, want die vind ik wel een belangrijk onderdeel van het onderwerp.
              Bedoelde je dit? Zoals je ziet nog steeds vervorming, maar een heel ander beeld.




              ps: Met snel zijn de koepel per ongeluk rechts aangesneden. Geen tijd voor correctie want ik moet aan 't werk.
              Nu vind ik de buitenkant iets te fel naar binnen....:-) Ik wil niet moeilijk doen hé ;-)
              Last edited by Soeki Wan; 24 oktober 2010, 08:08.
              #BD1024BE# ------------------- http://www.sallybelgium.be -------------------
              Canon EOS 6D - Canon EOS 40D - Speedlite 580EX - Canon 24-105L IS - Canon 70-200L IS f2.8 - Canon 100-400L IS - Sigma 12-24 - Sigma 8-16 - Tamron 24-75

              Comment


              • #8
                Re: t T t

                Oorspronkelijk geplaatst door sallybelgium Bekijk bericht
                Ik wil niet moeilijk doen hé ;-)
                Ja ... dat zeggen ze allemaal op BD
                Liever een beetje kritiek bij een (goede) foto dan een duimpje bij een slechte foto.
                Ik waardeer je opmerking dus wel

                Comment


                • #9
                  Re: t T t

                  Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
                  Ja ... dat zeggen ze allemaal op BD
                  Liever een beetje kritiek bij een (goede) foto dan een duimpje bij een slechte foto.
                  Ik waardeer je opmerking dus wel
                  De opmerkingen zijn ook als positief opbouwende kritiek bedoeld hoor!
                  Als ik het een slechte foto vond, dan zou ik niet gereageerd hebben
                  #BD1024BE# ------------------- http://www.sallybelgium.be -------------------
                  Canon EOS 6D - Canon EOS 40D - Speedlite 580EX - Canon 24-105L IS - Canon 70-200L IS f2.8 - Canon 100-400L IS - Sigma 12-24 - Sigma 8-16 - Tamron 24-75

                  Comment

                  Working...
                  X