Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 60D als secundaire body

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon EOS 60D als secundaire body

    Ondertussen al een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets gepost heb. Ik ben van plan om binnenkort een Canon EOS 60D aan te schaffen als secundaire body.
    Ik ben clubfotograaf bij VC Argex Duvel Puurs (Liga volleybal) en KVC Willebroek-Meerhof (Bevordering B voetbal).

    Ik heb reeds het volgende in mijn arsenaal:
    * Canon EOS 7D
    * Canon EF 70-200mm F/2.8 L IS USM
    * Canon EF 20mm F/2.8 USM
    * Canon EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM
    * Canon EF 85mm F/1.8 USM

    Mijn 7D blijft mijn primaire body. Hierop zou ik dan sowieso de 70-200mm houden.

    Ik zou dan de 60D als secundaire body gebruiken met de 17-55mm. De 60D heeft dezelfde ISO waarden en aantal megapixel. Het enige "nadeel" is 5,3 frames/sec, wat toch wel iets trager is dan de 7D.

    Zou de 60D in mijn geval een degelijke aankoop zijn?

    Ik hoor het graag

    Ivan
    Canon EOS 7D Mark II - Canon EOS 7D - Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS USM - Sigma 120-300mm F/2.8 DG OS HSM S - Canon EF 50mm F/1.4 USM - Canon EF 85mm f/1.8 USM - Canon EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM- Canon Extender EF 1.4x III

  • #2
    Re: Canon EOS 60D als secundaire body

    Oorspronkelijk geplaatst door TOPCyber Bekijk bericht
    Het enige "nadeel" is 5,3 frames/sec, wat toch wel iets trager is dan de 7D.
    maar je kan er wel weer een externe microfoon op aan sluiten.
    lijkt mij erg handig.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Canon EOS 60D als secundaire body

      Daar had ik nog niet direct bij stilgestaan. De 60D kan dan ook gebruikt worden om interviews af te nemen met spelers, trainer,...

      Thanks voor de tip