Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Venetië + ALBUM

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Venetië + ALBUM

    Hier dan de laatste foto met slecht weer in Venetië.
    En hier kunnen jullie mijn album van Venetië zien

    ALBUM VENETIE


    Groetjes Vicky

  • #2
    Re: Venetië + ALBUM

    sorry Vicky, iedereen is zo lovend en vindt het prachtig, maar mij kan het niet bekoren. Ik ben s naar je totaalalbum van Venetië gaan kijken, en het doet me helemaal niks. Venetië is één van mijn favoriete steden waar je wel op elke hoek een juweeltje kan fotograferen, maar je foto's zijn zo "doods". Is het door het slechte weer of door je bewerking, ik weet het niet, maar het doet me pijn aan het hart om zo een mooie stad op zo een manier te bekijken...

    Comment


    • #3
      Re: Venetië + ALBUM

      Sorry, Vicky maar ik ben het wel een stukske eens met Bartcp.
      Je vorig werk straalt, sprankelt, heeft warmte en prachtige compo's. Bij de meeste foto's in je Venetie album mis ik dit. Het is allemaal een beetje vlak en koel. Ik denk zelfs dat je dat opzettellijk zo gedaan hebt. Ben benieuwd wat de reden daarvoor is.

      Groeten, Bert
      Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
      www.bertofotografie.be

      Comment


      • #4
        Re: Venetië + ALBUM

        Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
        Sorry, Vicky maar ik ben het wel een stukske eens met Bartcp.
        Je vorig werk straalt, sprankelt, heeft warmte en prachtige compo's. Bij de meeste foto's in je Venetie album mis ik dit. Het is allemaal een beetje vlak en koel. Ik denk zelfs dat je dat opzettellijk zo gedaan hebt. Ben benieuwd wat de reden daarvoor is.

        Groeten, Bert
        Het weer heeft tijdens deze vakantie niet echt meegewerkt om stralende en warme foto's te maken en bij de eerste foto's van dit verlof kreeg ik hier dikwijls de opmerking dat er niet genoeg contrast in zat dus heb ik de volgende foto's (en dat waren ook die van Venetie) wat meer contrast gegeven en zijn ze dus koeler en harder.
        Maar nu blijkt dit ook niet goed te zijn
        Je kan blijkbaar niet voor iedereen goed doen

        Bedankt voor jullie eerlijke opmerking
        Groetjes Vicky

        Comment


        • #5
          Re: Venetië + ALBUM

          Vicky ik vind het album en de bewerkingen wel ok..
          Er zitten weer een paar mooie bij.
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment

          Working...
          X