Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoboeken of toch fotos laten printen en zelf inkleven ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoboeken of toch fotos laten printen en zelf inkleven ?

    Ik weet dat er enkele topics zijn met vergelijkingen ivm afdrukcentrales, maar heb nog enkele andere vragen.
    Ik vergeleek net enkele glossy 10x15 fotos die ik had laten afdrukken met dezelfde fotos die ik in een album had laten printen (weliswaar wat verkleind en mat).

    Het viel me op dat de foto's zelf veel scherper en duidelijker van contrast waren, ze gaven de extra "wow" door het glossy effect + doordat ze groter waren.
    Ik heb verschillende kleine fotoboekjes, maar streef weer naar wat groter, in zo'n klein boekje komen fotos niet tot z'n recht, ook is het contrast minder vergeleken met het origineel.

    Ik heb al meerdere formaten en afdrukcentrales getest (foto.com,tictac,photobox,...).
    De vierkante grotere boeken lijken mij het interessantst met glossy bladen, zo kunnen er grotere glossy fotos in en leunt dit dichter aan bij de foto's zelf.

    1> verkiezen jullie fotoboeken of toch fotos zelf inkleven ?
    2> is er een vast formaat dat jullie nemen zodat ze beter op elkaar in de kast geklasseerd kunnen worden?
    3> tot slot: favoriete afdrukservice?

    Misschien zijn er nog mensen die al verschillende fotoboeken hebben laten printen en misschien weer teruggegaan zijn naar fotos afprinten en inkleven of een betere fotoservice.
    Het is niet altijd makkelijk maar misschien zet ik wel teveel fotos in de albums
    Last edited by CanonYouCan; 16 oktober 2010, 17:22.
Working...
X