Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Skype

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Skype

    Binnenkort vertrek ik naar Benin en Togo en om nu met het thuisfront in contact te blijven heb ik op mijn computer thuis skype geïnstalleerd .
    Op mijn laptop die ik wil meenemen ga ik ook Skype installeren . Het account dat ik daar moet aanmaken moet dat hetzelfde account zijn als datgene wat ik op mijn computer heb gemaakt ?

  • #2
    Re: Skype

    Wat bedoel je net?

    Als iemand zich thuis aanmeld op de vaste pc, en jij op je laptop elders, maar met hetzelfde account, zal je niet kunnen bellen... Je kan niet naar jezelf telefoneren.
    Jij moet dus een account hebben, en de persoon die thuis blijft moet een ander hebben.
    Zoals bij msn eigenlijk...

    Of interpreteer ik je vraag verkeerd?

    Yannick.

    Comment


    • #3
      Re: Skype

      Nee , ik denk dat dit correct is .
      Ik heb op mijn computer al een account aangemaakt bij Skype met mijn eigen naam , mijn eigen emailadres , een skypenaam en een wachtwoord .
      Moet ik nu op mijn laptop ook mijn eigen naam en mijn eigen emailadres ingeven maar een andere Skypenaam en een ander wachtwoord ? Ben ik dan correct ?

      Comment


      • #4
        Re: Skype

        je hoeft toch maar 1 maal een account aan te maken, op gelijk welke computer.
        dat account kan je dan toch van op elke andere computer bereiken.

        Moet ik nu op mijn laptop ook mijn eigen naam en mijn eigen emailadres ingeven maar een andere Skypenaam en een ander wachtwoord ?
        waarom andere Skypenaam en ander wachtwoord???
        het gaat toch om één en dezelfde account?
        dus met zelfde naam en wachtwoord inloggen.

        Comment


        • #5
          Re: Skype

          Uw account gebruikt ge op elke computer die ge wilt en waar skype opstaat. Op skype logt ge dus in met uw account, in China of Bommerskonten. Van daaruit belt ge naar een vaste of gsm als ge een krediet hebt opgeladen. Anders (belt ge) verbindt ge u met een andere computer gratis maar die wel een eigen account heeft, dus een verbinding tussen twee verschillende accounts.

          Albert
          Juniormember maar reeds van af 1952 met fotografie bezig. Nu een oud bakske LC1 en recent DP2.

          Comment


          • #6
            Re: Skype

            Skype is OK om te "bellen" van PC naar PC, maar duurder dan alternatieven als je gaat bellen naar een "telefoon" of "GSM":

            Kijk hier maar eens naar de tarieven:

            free voip, free calls, cheap calls, cheap voip, international calls, low rates, call for free, unlimited free calls, free calls worldwide

            Free phone calls with poivY. Call your online friends for free as well as a special selection of popular international destinations. Refer a friend and get free minutes!


            Er zijn zo nog een resem anderen (voipcheap, voipnow, voipbuster).

            En het werkt prima, gebruik dat al enkele jaren.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #7
              Re: Skype

              Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
              waarom andere Skypenaam en ander wachtwoord???
              het gaat toch om één en dezelfde account?
              dus met zelfde naam en wachtwoord inloggen.
              Om te bellen naar een telefoontoestel zou dat werken,maar als je van skype naar skype wil "chatten" moet je wel apparte accounts aanmaken natuurlijk.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • #8
                Re: Skype

                Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
                Nee , ik denk dat dit correct is .
                Ik heb op mijn computer al een account aangemaakt bij Skype met mijn eigen naam , mijn eigen emailadres , een skypenaam en een wachtwoord .
                Moet ik nu op mijn laptop ook mijn eigen naam en mijn eigen emailadres ingeven maar een andere Skypenaam en een ander wachtwoord ? Ben ik dan correct ?
                Zo is dat
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • #9
                  Re: Skype

                  Ik heb op mijn skype acount 10 euro gezet in 2009. We hebben er toch heel lang kunnen mee bellen naar een vaste lijn in Belgie vanuit Namibie ; Botswana. En in dit jaar vanuit Ethiopie. Kost 2.2 cent per minuut . Ik vind die manier van bellen veel handiger dan van pc naar pc.

                  mir
                  De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Skype

                    Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                    Ik heb op mijn skype acount 10 euro gezet in 2009. We hebben er toch heel lang kunnen mee bellen naar een vaste lijn in Belgie vanuit Namibie ; Botswana. En in dit jaar vanuit Ethiopie. Kost 2.2 cent per minuut . Ik vind die manier van bellen veel handiger dan van pc naar pc.

                    mir
                    Kan kloppen Mir, je vergelijkt best alles vooraf, maar ik zie dat ze voor Benin en Togo een stuk duurder zijn dan degene die ik aanhaal, wel tarieven van hier naar ginder, omgekeerd weet ik het niet natuurlijk.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • #11
                      Re: Skype

                      Je hebt dus voor jezelf een account gemaakt, dit kan je gebruiken op jouw laptop waar je ook bent. Nu voor de thuisblijvers zou ik een ander account maken aan de hand van hun e-mail adres. Als er dan waarschuwings e-mails komen over het account komen die in de e-mail box van de thuisblijvers.

                      Ik heb mijn eigen skype account, dat ik vooral nu gebruik om naar het buitenland te bellen. Als ik in het buitenland zat belde ik naar het skype-account van mijn ouders om in contact te blijven. Ik gebruik dit al sinds 2005 zo.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Skype

                        Samenvatting:

                        Op de thuis pc een nieuwe account op de pc aanmaken voor het thuisfront en een nieuwe skype account.

                        Jij gebruikt je huidige skype account op je laptop of om het even waar.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Skype

                          Samenvatting:

                          Om met thuis te chatten, met beeld en al: Skype
                          Om écht spotgoedkoop te bellen naar een telefoontoestel: één van de Voip aanbieders.
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment


                          • #14
                            Re: Skype

                            Hoe vind ik andere skype gebruikers ? Ik ben overal in het menu gaan kijken maar ik vind niets .
                            Google zegt mij om in het menu naar "Acties " te gaan , maar ik vind nergens Acties in mijn menu .

                            Comment


                            • #15
                              Re: Skype

                              Contactten die ge zelf gebeld of opgeroepen hebt komen automatisch in uw telefoonboek. Als ge andere personen wilt kennen moet ge gaan naar contacten -- personen opzoeken. Ge moet wel een aantal gegevens van die persoon kennen. In het wilde weg contacten bijvoegen gaat niet.

                              Albert
                              Juniormember maar reeds van af 1952 met fotografie bezig. Nu een oud bakske LC1 en recent DP2.

                              Comment

                              Working...
                              X