Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Assen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Assen

    Wie is er al op het circuit van Assen geweest en kan mij wat tips geven.

    Alvast bedankt
    www.fotojoel.be
    7D,canon 70-200 f2.8,300mm f2.8,10-22,24-105 f4,mono en tripod van velbon,lowepro flipside 400

  • #2
    Re: Assen

    Een tip? Gewoon rap zijn.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Assen

      Oorspronkelijk geplaatst door jopat Bekijk bericht
      Wie is er al op het circuit van Assen geweest en kan mij wat tips geven.
      wat voor tips?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Assen

        Ik ben er wel een paar keer geweest te fotograferen.....







        Wel uitsluitend ervaring achter de de hekken... wat wil je weten?
        www.indetailfotografie.nl

        Comment


        • #5
          Re: Assen

          Simpel : op het secretariaat een hesje gaan halen, kost 20 of 25 Euro waarborg en dan mag je voor de hekken gaan staan.

          Als ze beginnen leuteren over een perskaart véél tamtam maken dat je officiële foto's komt maken voor de organisatie ... werkt altijd ... een grote witte lens op den 'toog' leggen helpt ook hé ...

          Zonder grappen, je kan rond het TT Circuit best wel goede foto's maken, maar ik zou het niet echt 'fotograaf vriendelijk' noemen ginder ... beetje zoals Zolder moet ik eerlijk toegeven

          Aan de pitlane / straight moet je al met een wide werken want je staat gewoon 'op' de wagens, en vermits ze nogal snel voorbij komen wordt panning vrij moeilijk op die plaats.

          De Geert Timmer bocht is simpel, daar rijden ze toch nooit snel, dus daar kan je altijd scherpe foto's maken, de Bult vind ik ook meestal wel een mooie plaats om 'head on' shots te maken, verder Madijk en Ossenbroek zijn mooie bochten maar je moet opletten voor de stand van de zon ... als je echt moedig bent kan je tussen events door even overlopen, maar dat hebben ze niet zo graag heb ik de laatste keer gemerkt

          Mark
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

          Comment

          Working...
          X