Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blankenberge by night

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Blankenberge by night

    Mist enkele aanpassingen hier maar gepost.
    Uit mijn reeks Blankenberge de pier, dit als vrij opdracht voor de derde module digitale reflex aan het CVO.
    Een wederkerend beeld onder verschillende omstandigheden en dit als toegift.
    groeten Luc

    Update origineel beeld en uitgangspositie.

    Last edited by camouflage; 18 oktober 2010, 12:25. Reden: Bij plaatsen origineel beeld
    BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

  • #2
    Re: Blankenberge by night

    Heel mooi !

    Ik vraag me af hoe echt de maan en de sterren zijn ?
    Ik zie echt "sterretjes" aan de sterren, maar niet op de andere lichtpunten.
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

    Comment


    • #3
      Re: Blankenberge by night

      Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
      Heel mooi !

      Ik vraag me af hoe echt de maan en de sterren zijn ?
      Ik zie echt "sterretjes" aan de sterren, maar niet op de andere lichtpunten.
      Goed gezien hoor, helemaal niet echt ..... ook de spiegeling zal je niet in het echt tegen komen.

      Maar enkel de spiegeling had de foto een realistisch beeld gegeven, wouw juist iets verder gaan en ergens miniem de nadruk leggen op een bewerking, zoals gezegd dit sluit een reeks af van wel 100% pure beelden, een zoektocht door beelden die eindelijk eindigen met een fictiebeeld.

      Heb hem hier geplaatst bij landschap en niet bij bewerking omdat ik meer waarde geeft als deze uit een puur fotografisch oogpunt wordt beoordeeld.
      Dan weet ik ook wat mij te wachten staat.
      groeten Luc.
      BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

      Comment


      • #4
        Re: Blankenberge by night

        Sorry, mijn eerste idee was ook 'waarom geloof ik dit niet'...teveel 'fake' is niet goed hoor.
        We willen zo'n beeld allemaal wel, maar ons verstand zegt toch dat het niet kan. (en dan nog in showcase...tss,tss)

        Comment


        • #5
          Re: Blankenberge by night

          mooi beeld vind ik wel, maar het ligt er wel vingerdik op he..
          Groeten!

          500px / Facebook

          Comment


          • #6
            Re: Blankenberge by night

            Wat mij meer stoort dan de fake sterretjes, is dat hun weerspiegeling niet loodrecht er onder staat.

            Comment


            • #7
              Re: Blankenberge by night

              Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
              Wat mij meer stoort dan de fake sterretjes, is dat hun weerspiegeling niet loodrecht er onder staat.
              Dat viel me ook onmiddelijk op....maar wat de kleuren en standpunt betreft....wel mooi hoor....ook mooi die belichte gebouwen op de achtergrond.
              De pier centraal geplaatst was waarschijnlijk voor je bewerking?
              Gr Pascale
              Eerlijkheid duurt het langst!!
              Mijn website: http://www.degrafon.be/

              Comment

              Working...
              X