Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Studente fotografie gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Studente fotografie gezocht

    Hey,
    Wij zijn een jong koppel en op zoek naar een studente fotografie die een aantal leuke foto's wil nemen van ons beiden en apart. Graag zouden we ook graag een aantal foto's hebben met artistiek naakt. Iemand interesse? Grtjs, Y&I

  • #2
    Re: Studente fotografie gezocht

    Oorspronkelijk geplaatst door I&Y Bekijk bericht
    Hey,
    Wij zijn een jong koppel en op zoek naar een studente fotografie die een aantal leuke foto's wil nemen van ons beiden en apart. Graag zouden we ook graag een aantal foto's hebben met artistiek naakt. Iemand interesse? Grtjs, Y&I
    welkom op de site maar; je kaapt een (oud) topic hoor?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Studente fotografie gezocht

      Waarom ga je niet op zoek naar een fotoclub ,waar je dus een studio ter beschikking hebt en dan nog extra hulp van de mensen die al jaren lang fotograferen ,en dan de vraag expliciet naar een vrouwelijke fotografe zijn daar speciale reden voor ???? in elke fotoclub zitten er wel vrouwen tegenwoordig .
      Of ga bij een beroepsfotogra(a)f'e) langs en vertel haar wat je precies wilt ,maar het enige minpunt daaraan is dat het niet gratis is .

      Groetjes

      Ardesign


      Oorspronkelijk geplaatst door I&Y Bekijk bericht
      Hey,
      Wij zijn een jong koppel en op zoek naar een studente fotografie die een aantal leuke foto's wil nemen van ons beiden en apart. Graag zouden we ook graag een aantal foto's hebben met artistiek naakt. Iemand interesse? Grtjs, Y&I
      Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

      Comment


      • #4
        Re: Studente fotografie gezocht

        Oorspronkelijk geplaatst door I&Y Bekijk bericht
        Hey,
        Wij zijn een jong koppel en op zoek naar een studente fotografie die een aantal leuke foto's wil nemen van ons beiden en apart. Graag zouden we ook graag een aantal foto's hebben met artistiek naakt. Iemand interesse? Grtjs, Y&I
        open hiervoor best een nief topic.
        kijk ook es op modellennet.be, fotoshoot.be, modelmayhem.com, ...
        en biedt jullie daar aan en op TFCD (time fot CD) basis gaan er genoeg mogelijkheden komen.
        nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: Studente fotografie gezocht

          Wat mag er met die foto's gebeuren? Mogen ze op fora zoals hier getoond worden?
          Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

          Comment


          • #6
            Re: Studente fotografie gezocht

            [Mod]
            Ik heb jullie vraag en de reacties erop naar een nieuw topic verplaatst.

            Comment


            • #7
              Re: Studente fotografie gezocht

              Wij zijn een jong koppel en op zoek naar een studente fotografie die een aantal leuke foto's wil nemen van ons beiden en apart.
              als daar maar niet meer van komt

              Comment


              • #8
                Re: Studente fotografie gezocht

                Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                als daar maar niet meer van komt
                Komt ?
                Ik denk eerder dat er wat anders bedoeld wordt dan een fotootje maken ....

                Want anders ... Op mijn leeftijd is een erectie toch iets uit een ver verleden, dus die foto's van het koppel kan ik anders ook wel maken
                (Maar goed dat het een jong koppel is .... ander shad ik soft focus en vervaging nodig gehad om de rimpels weg te werken )
                Je portret: Als ik een foto van je maak, op film ga schilderen met licht,// In gedachten kus ik dan schijnbaar je ogen, je mond, jóu,// En met elke straal, streel ik teder je gezicht.

                Comment

                Working...
                X