Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Benzine Kettingzaag

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Benzine Kettingzaag

    Wie kan mij ff helpen ivm bovengenoemd onderwerp?
    In het 2 kwartaal van 2010 heeft AL-DI zo'n toestel verkocht.


    nu zou ik 'n van copie van de kassabon willen, omwille van de garantie.
    diegene die me hier mee kan helpen, gelieve te reageren via PM.

    Alvast bedankt,
    Edmond

  • #2
    Re: Benzine Kettingzaag

    Normaal kan je enkel aanspraak maken op garantie met de originele kassabon (wat ook logisch is). Bij duurder spul wordt zelfs het serienr. van het toestel op zo'n kassabon vermeld. Je zou je afvragen waarom....
    Groeten,

    Polleke

    Comment


    • #3
      Re: Benzine Kettingzaag

      Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
      Normaal kan je enkel aanspraak maken op garantie met de originele kassabon (wat ook logisch is). Bij duurder spul wordt zelfs het serienr. van het toestel op zo'n kassabon vermeld. Je zou je afvragen waarom....
      Ik heb dit heel discreet gevraagd om geen onnodige discutie's te starten
      Dit is trouwens 'n heel lachwekkend (legaal) verhaal.

      1. Mag ik U vertellen dat de bovenvermelde winkel/herstellingsdienst) geen origineel kasetiket nodig heeft. Ze vragen je trouwens zelf van er 'n copie van te nemen omdat het kasetiket op thermisch papier gewoon vervaagd. (en ik heb daarmee al ervaring, wat herstellingen betrefd.)

      2. Er staat nooit 'n serienummer op dit etiket... (tenzij je misschien 'n apart factuur vraagt ?)

      Ik heb de indruk dat je hier, gelijk gewoonlijk, totale onzin verkoopt en me hier probeert te viseren alsof ik iets illegaals vraag.

      Comment


      • #4
        Re: Benzine Kettingzaag

        Als ze dezelfde kettingzaag al een aantal jaren verkopen, dan zal je echt moeten bewijzen dat ze minder dan 3 jaar oud is. Als het eenmalige aanbieding is die er vroeger nog niet is geweest, dan kan ze nog niet ouder zijn, en heb je volgens mij nog steeds garantie.

        Ik heb bij den Hubo ooit een thermostatische badkraan gekocht, en na een tijdje ging die stuk. Ik kon geen kassaticket meer terugvinden, en ik wist ook niet zeker hoe oud die kraan was.
        Bij den Hubo heb ik gezegd dat die nog geen twee jaar oud was (ze verkochten nog steeds hetzelfde type), ze hebben de kraan dan opgestuurd naar de fabrikant (of de importeur), en een maand later mocht ik een nieuwe kraan ophalen.
        (Ik had nog een oude kraan liggen zodat ik ondertussen nog in bad kon.)

        Je kan het altijd proberen...


        Wat is er mis met die kettingzaag? Misschien is het wel gemakkelijk te repareren.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Benzine Kettingzaag

          Luister of lees eens goed wat ik hier gestart heb....aub
          Er scheelt niets met de kettingzaag....ze werkt zeer goed.
          Het verhaal van kasetiket is geen oproep tot hulp, maar zeer lachwekkend. (maar zou kunnen nodig zijn)
          Waarom dat ik dit verhaal hier niet post is om de verantwoordelijke kassierster geen problemen te geven. (alhoewel het haar eigen fout is).

          Dus stop aub met alle mogelijke veronderstellingen/ richtingen neer te schrijven....ik vroeg om 'n PM, juist om dit te vermijden aan diegene die (zie link) ook dit product heeft gekocht....Amen en Santé....

          Comment


          • #6
            Re: Benzine Kettingzaag

            Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
            alsof ik iets illegaals vraag.
            Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
            Normaal kan je enkel aanspraak maken op garantie met de originele kassabon (wat ook logisch is). Bij duurder spul wordt zelfs het serienr. van het toestel op zo'n kassabon vermeld. Je zou je afvragen waarom....
            Geeft toe dat een kopij van iemand anders kassaticket vragen niet echt "normaal" klinkt.

            Stel dat jij nu toch eens een defect hebt en ge gaat met de kopij van dat ticket het toestel binnen doen ... ze beslissen tot terugbetaling.
            Nadien is de eigenaar van het originele ticket ook van plan om iets te laten herstellen en ze willen ook terugbetalen ... maar dat kan niet want het specifieke kassaticket werd al eens geannuleerd.

            Dus om eerlijk te zijn ... ik zou zelf ook nooit mijn kassaticket aan een ander "lenen" (kopij geven).

            Nu ja ... als het de bedoeling is aan te tonen dat schoonmoeders in de Aldi gekocht kunnen worden.
            Last edited by VerSeg; 15 oktober 2010, 11:29.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: Benzine Kettingzaag

              ruzie maken doe je ergens anders, maar niet op het forum, topic opgekuist.
              Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

              Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

              Comment

              Working...
              X