Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gelegd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gelegd

    .
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

  • #2
    Re: Gelegd

    Leuk.
    (Moeder is vreemd gegaan? )

    Comment


    • #3
      Re: Gelegd

      Vier op een ei
      mvg,
      Ludo V.

      Comment


      • #4
        Re: Gelegd

        Waar het me aan denken doet? Aan de eieren van Confucius. De volgelingen van Confucius
        (en anderen) kunnen deze eieren bij de tempel aanschaffen. Na een bezoek aan de tempel
        kan iemand zich verkwikt en verfrist voelen en zo misschien een nieuwe kijk op de dingen
        gekregen hebben. Zo'n ei is een herinnering daaraan.
        Eieren symboliseren vruchtbaarheid, hoop, een nieuwe benadering en een nieuw begin. Is
        niet slecht om daarmee na een ban uit te pakken.

        Comment


        • #5
          Re: Gelegd

          Na nog een tijdje in Polen te zijn geweest is het er bijna bij in geschoten om iedereen - al
          zijn het er niet veel - te bedanken voor hun vrolijk of diepzinnig commentaar.

          Niet veel reacties ondanks de alom gewaardeerde druppeltjes.
          Is het zo'n goede foto dat er niet op valt af te dingen?
          Is hij zo slecht of matig dat hij nauwelijks een opmerking waard is?

          Misschien ben ik te eigenzinnig om foto's te maken die passen in de standaard
          bejubelklasse. Het zij zo. Ik ga mijn eigen weg zonder veel herhalingen.
          Van waardering geniet ik.
          Van kritiek leer ik.

          Comment


          • #6
            Re: Gelegd

            Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
            Na nog een tijdje in Polen te zijn geweest is het er bijna bij in geschoten om iedereen - al
            zijn het er niet veel - te bedanken voor hun vrolijk of diepzinnig commentaar.

            Niet veel reacties ondanks de alom gewaardeerde druppeltjes.
            Is het zo'n goede foto dat er niet op valt af te dingen?
            Is hij zo slecht of matig dat hij nauwelijks een opmerking waard is?

            Misschien ben ik te eigenzinnig om foto's te maken die passen in de standaard
            bejubelklasse. Het zij zo. Ik ga mijn eigen weg zonder veel herhalingen.
            't Is moeilijk hé en ik begrijp je maar al te goed, maar troost je : je bent niet alleen !
            Heb toevallig deze foto opgevist - om één of andere reden niet opgemerkt Vind dit een zeer mooie opname, kleurcombinatie, compo en licht en zeker de inhoudelijke sfeer - afgeleefd en telkens opnieuw beginnen (symbolisch)
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Gelegd

              Vind deze tof. Mooi van kleur.

              Comment

              Working...
              X