Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Help!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Help!!

    Het lukt me niet om foto's te linken via picasa. Is er iemand hier die weet hoe je dat moet doen? Ik heb de instructie hier op de site gelezen en ik dacht dat ik het goed doe, maar toch geen resultaat

    Ik hoor het graag,
    groet,
    Maarten

  • #2
    Re: Help!!

    [Mod-LesC]Verplaatst van Shoot/Discussie naar Algemeen. Deze vraag heeft nl. niets met het tijdschrift Shoot te maken, al probeer je misschien wel mee te doen aan de Shoot Challenge.
    Even kort samenvatten:
    1. Vind de instructies en lees ze (opnieuw); blijkbaar heb je dat al gedaan;
    2. Zorg dat je een (gratis) account heb bij een hosting site zoals Picasa, Flickr, Tinypic, Photobucket...
    3. Werk je foto af in de gevraagde afmetingen (voor BD mag de langste zijde van je foto maar 900px bedragen);
    4. Laad je foto op naar jouw plek op de hosting site;
    5. Kopieer het adres en post het hier tussen de IMG-tags. Best is eerst wat te oefenen in het Testforum. Daar kijk je normaliter ook de nodige tips.

    Ik weet dat Picasa enkele bijzondere maatregelen vereist, maar daar zal iemand anders je mee moeten helpen.
    Sukses! [/Mod]
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment

    Working...
    X