Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

monument valley

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • monument valley


  • #2
    Re: monument valley

    Mooi maar jammer dat het zo klein is, misschien een grotere versie achter een linkje plaatsen ?
    grtjes, fabke
    Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

    Comment


    • #3
      Re: monument valley

      Oorspronkelijk geplaatst door fabke Bekijk bericht
      Mooi maar jammer dat het zo klein is, misschien een grotere versie achter een linkje plaatsen ?
      A.U.B?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: monument valley

        panorama's van deze omgeving zijn zo afgezaagd.
        Volgens mij zijn er veel boeiender composities te bekomen met de klassieke 2:3 beeldverhouding.

        Comment


        • #5
          Re: monument valley

          Het is nu nog wachten op John Wayne. Toch net iets te vaak gezien, ook al blijft het wel
          indrukwekkend.

          Comment


          • #6
            Re: monument valley

            Het is dan misschien wel vaak gefotografeerd maar de lucht en de kleuren in de natuur zijn toch altijd anders.
            Ik vind het een heel mooie pano maar hij schreeuwt om een groter formaat
            vriendelijke groeten, Kurt
            Mijn foto's
            Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

            Comment


            • #7
              Re: monument valley

              Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk bericht
              Het is dan misschien wel vaak gefotografeerd maar de lucht en de kleuren in de natuur zijn toch altijd anders.
              Ik vind het een heel mooie pano maar hij schreeuwt om een groter formaat
              vind ik ook

              frans
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: monument valley

                Het lijkt wel afgezaagd, maar ik kan me voorstellen dat het niet altijd evident is om zelfs zo'n afgezaagde plaat te maken.

                Je moet er ten slotte wel op het juiste moment zijn...

                En toch zijn het licht, de kleuren, de wolken nooit dezelfde.

                Jammer dat een pano op 900px niet tot zijn recht komt. Een link naar groter wordt wel gewaardeerd
                www.damafoto.be
                Facebook Damafoto

                Comment


                • #9
                  Re: monument valley

                  Tja "afgezaagd"? Niet voor mij hoor. Een fotograaf waar ik fan van ben zegt dikwijls dat je een locatie niet genoeg kunt bezoeken om er het beste uit te halen. Er zijn op dit forum zo een paar plaatsen dichter bij huis die altijd maar opnieuw geschoten worden en naar gelang van de creativiteit van de fotograaf telkens toch weer boeiende beelden opleveren.

                  Dit is niet anders: ik vind het een zeer goed gemaakte pano op een goed moment.
                  De locatie is inderdaad iconisch en wel bekend maar dat stoort toch niet? Nét leuk om weer eens een ander zicht te krijgen. Ik smacht hier ook naar een link naar een grotere versie - ik denk dat die geweldig moet zijn, zo van: meteen aan de muur
                  Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                  Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

                  Comment


                  • #10
                    Re: monument valley

                    Ik ben er zelf geweest, heb er tussendoor gereden, heb de zonsondergang daar meegemaakt. En toch heb ik dit beeld niet door mijn zoeker gezien.
                    Erg! Want als dat wel het geval was, had ik snel op het knopje gedrukt.
                    Origineel is het inderdaad niet. Maar als je een 'monument' als dit in al zijn glorie kan weergeven in een foto, dan is dat nooit afgezaagd voor mij.

                    Comment


                    • #11
                      Re: monument valley

                      vind dit een heel mooie pano.
                      recht uit de film
                      Groeten!

                      500px / Facebook

                      Comment


                      • #12
                        Re: monument valley

                        piepklein fotoke voor een pano...ziet er zeker niet slecht uit en denk dat het niet simpel is om zo een ("afgezaagde") foto te maken.

                        Comment

                        Working...
                        X