Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Site probeersel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Site probeersel

    ssssst niet zeggen tegen de baas maar....

    Heb me gisteren, tijdens de werkuren, beziggehouden met een siteje te ontwikkelen (eerder bewerken gezien ik nog een template had liggen...)

    feel free to look en suggesties te geven:

    http://foto.heyvaert.org/
    Mijn Blog
    D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

  • #2
    Re: Site probeersel

    Ik ben je baas, wil je even naar mijn bureau komen


    Bij contact kan ik die donkergrijze tekst op een zwarte achtergrond niet lezen;

    Wel een leuke site
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

    Comment


    • #3
      Re: Site probeersel

      Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
      Ik ben je baas, wil je even naar mijn bureau komen


      Bij contact kan ik die donkergrijze tekst op een zwarte achtergrond niet lezen;

      Wel een leuke site
      Dank je voor de info, heb de kleurtjes wat aangepast
      Mijn Blog
      D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

      Comment


      • #4
        Re: Site probeersel

        Hey juppekes

        Als ik op die link klik krijg ik uw site met in het midden een kadertje met wolkjes erin.

        Dat kadertje telt af van 87 naar 0 en dan stopt het en blijft het cijfer 87 staan.

        Als ik er nog eens op klik gebeurt hetzelfde.

        Wat is daar de bedoeling van?

        Als ik dan op home klik komt jouw foto tevoorschijn.

        Als ik de foto's bekijk stoor ik mij een beetje aan die foto's die een beetje openwippen maar dat zal wel aan mijn smaak liggen
        Bootjes

        Comment


        • #5
          Re: Site probeersel

          Het zal wel aan mij liggen maar zodra er automatisch muziek begint te spelen wanneer ik een website bezoek krijg ik onmiddellijk de neiging om de site weer weg te klikken En meestal doe ik dat dan ook....
          www.indetailfotografie.nl

          Comment


          • #6
            Re: Site probeersel

            Ik krijg op alle tabs

            Error #2044: Unhandled IOErrorEvent:. text=Error #2035: URL Not Found.
            FF3.6.10 maar de foutmelding komt van Adobe Flash. Eens weggeklikt opent de pagina normaal
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

            Comment


            • #7
              Re: Site probeersel

              HIER werkt alles normaal, dat venster in het midden met de aftelling vermeen ik, dient om ons te vermelden dat de site geladen is ? ik denk dat toch, onderdelen en de aanwezige foto's werken wel dus voor mij is het best ok,grt Guido
              https://ggpics.be/

              Comment


              • #8
                Re: Site probeersel

                Ik ben ook niet zo'n fan van een site die gelardeerd wordt met muziek. Het gaat allemaal
                vlug vervelen en zelfs op het systeem werken, zelfs al is het mooie muziek. Verder kom
                ik in models tot aan die foto met de zonnebril en die wil niet meer openen. Een ander
                puntje wat me opvalt is dat je in de inleidende tekst schrijft dat je al lang, sedert je
                jeugd, met fotografie bezig bent. Dan vind ik de oogst nogal karig. (Ik weet wel, het is in
                aanbouw maar het valt op.)

                Comment


                • #9
                  Re: Site probeersel

                  Nog wat werk aan de winkel, waarom ook niet in het nederlands.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Site probeersel

                    Als ik op die link klik krijg ik uw site met in het midden een kadertje met wolkjes erin.

                    Dat kadertje telt af van 87 naar 0 en dan stopt het en blijft het cijfer 87 staan.
                    Het is de bedoeling dat dat verdwijnt, maar, zoals ik al zei, het is een aanpassing van een template en sommige zaken staan niet in de flv files noch in de xml files, ben dus nu de as bestanden aan het uitvogelen...

                    Het zal wel aan mij liggen maar zodra er automatisch muziek begint te spelen wanneer ik een website bezoek krijg ik onmiddellijk de neiging om de site weer weg te klikken En meestal doe ik dat dan ook....
                    Daarom dat er onderaan ook een volumeknop staat waarmee je die kan uitzetten ;-)
                    Maar ben er ook mee bezig omdat allemaal aan te passen, alleen kan ik moeilijk de muziek gaan aanpassen op het werk


                    Ik ben ook niet zo'n fan van een site die gelardeerd wordt met muziek. Het gaat allemaal
                    vlug vervelen en zelfs op het systeem werken, zelfs al is het mooie muziek. Verder kom
                    ik in models tot aan die foto met de zonnebril en die wil niet meer openen. Een ander
                    puntje wat me opvalt is dat je in de inleidende tekst schrijft dat je al lang, sedert je
                    jeugd, met fotografie bezig bent. Dan vind ik de oogst nogal karig. (Ik weet wel, het is in
                    aanbouw maar het valt op.)
                    ja heb die fout ook gemerkt, lokaal werkt die vreemd genoeg wel...
                    Heb dus even de oude setting teruggezet kwestie van de fout te kunnen uit vogelen maar de site nog online te houden.
                    Ik ben inderdaad al van mijn jeugd veel bezig met foto's enzo, maar heb pas sinds juli een deftig digitaal toestel..
                    De foto's van de afgelopen twee jaar hebben wel pareltjes, maar die moet ik er eerst uitzoeken, en we spreken toch al makkelijk van zo een 10.000 foto's getrokken met een compactje.

                    De foto's van voordien moet ik spijtiggenoeg als verloren beschouwen gezien die bij mijn ex achterbleven... (als ze die al niet wegsmeet), heb zelfs nog maar héél weinig foto's van toen ik klein was.

                    Wat betreft de taal: dit is een testje, de bedoeling is inderdaad van die in het NL te zetten.

                    Noot: heb hem ff Offline gehaald, kga iets uitproberen dit weekend
                    Last edited by Biohazard79; 14 oktober 2010, 07:52.
                    Mijn Blog
                    D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

                    Comment


                    • #11
                      Re: Site probeersel

                      't Is geen site, 't is een Flash app.
                      pixelpusher

                      Comment


                      • #12
                        Re: Site probeersel

                        Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
                        Daarom dat er onderaan ook een volumeknop staat waarmee je die kan uitzetten ;-)
                        Maar ben er ook mee bezig omdat allemaal aan te passen, alleen kan ik moeilijk de muziek gaan aanpassen op het werk
                        Mooie muziek, maar kan je het ding niet standaard op uit zetten ? Ik vind het ook vervelend als ik zelf naar muziek aan het luisteren ben, of toevallig op het werk wat zit rond te surfen

                        Comment


                        • #13
                          Re: Site probeersel

                          Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                          Mooie muziek, maar kan je het ding niet standaard op uit zetten ? Ik vind het ook vervelend als ik zelf naar muziek aan het luisteren ben, of toevallig op het werk wat zit rond te surfen
                          Precies.... En als ik moet gaan zoeken naar een knop om het muziek uit te zetten dan moet ik al écht een reden hebben om die site te bezoeken anders klik ik voor het gemak die hele site gewoon weer weg
                          www.indetailfotografie.nl

                          Comment


                          • #14
                            Re: Site probeersel

                            Ik moet al de moeite willen doen mijn Flash-blocker te melden dat ik de "site" wel degelijk wil bezoeken, waarna ik hoogstwaarschijnlijk begroot wordt door een korte animatie die poogt mijn aandacht vast te houden terwijl de inhoud geladen wordt.

                            Inhoud die ik, naar alle waarschijnlijkheid, niet nodig ga hebben.
                            pixelpusher

                            Comment

                            Working...
                            X