Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Over en out ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Over en out ?

    Wat denken jullie ?

    Prachtgoal en dan een minuut later staan ze allemaal te slapen bij een hoekschop.

    En dan nog zo'n 4-tal reuzekansen missen.

    Ik denk dat Oostenrijk een matje te groot is, ik hoop dat ik ongelijk krijg binnen drie kwartier, maar ik vrees er voor.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye


  • #2
    Re: Over en out ?

    dat ze maar eens goe op hun oog krijgen, jaja de Rode Duivels wel te verstaan, want na de overwinning van vorige week denken ze meteen dat ze het WK gewonnen hebben...


    en wees eerlijk, 't is beter voor iedereen dat ze niet doorgaan want wat kan zo'n amateursploegske
    nu op een WK gaan zoeken?
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

    Comment


    • #3
      Re: Over en out ?

      Oorspronkelijk geplaatst door cossiemen Bekijk bericht
      dat ze maar eens goe op hun oog krijgen, jaja de Rode Duivels wel te verstaan, want na de overwinning van vorige week denken ze meteen dat ze het WK gewonnen hebben...


      en wees eerlijk, 't is beter voor iedereen dat ze niet doorgaan want wat kan zo'n amateursploegske
      nu op een WK gaan zoeken?
      We staan 2-3 achter.
      En de Belgen laten bij de vleet kansen liggen.
      En klommelen dat ze doen....pfff.
      Last edited by theokus; 12 oktober 2010, 21:26.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: Over en out ?

        Mod je mag het ? door een ! vervangen.

        Moet wel ongelooflijk frustrerend zijn voor de aanvallers die 4 keer scoren en dan moeten constateren dat ze achteraan er niet over eens geraken welke soort van kaas met gaten ze zijn.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #5
          Re: Over en out ?

          Ben blij dat ik geen voetballiefhebber ben

          Comment


          • #6
            Re: Over en out ?

            Ofwel is de aanval sterk, en flatert de verdediging.
            Ofwel hebben we geen voorlijn, en staat de verdediging.
            Het is steeds wat ........



            stvv4ever

            Comment


            • #7
              Re: Over en out ?

              Niet getreurd want als dit en als dat dan is het mogelijk indien die of die dat doet of die tegenslag heeft ...zou het kunnen !
              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

              Comment


              • #8
                Re: Over en out ?

                Niks aan de hand, mathematisch is alles nog mogelijk.
                Vriendelijke groet,

                Jos

                Comment


                • #9
                  Re: Over en out ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                  Niks aan de hand, mathematisch is alles nog mogelijk.
                  Maak eens een paar grafieken Jos
                  Last edited by theokus; 12 oktober 2010, 23:27.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #10
                    Re: Over en out ?

                    We gaan gewoon winnen in Oostenrijk. Niets aan de hand.
                    Ik zal het zeggen, Walter...'t is het middenveld...iedereen loop uit positie. Fellaini loopt meer in de spits dan in het middenveld. Witzel loopt meer als een linker winger dan als een middenvelder..en goede ouwe Timmy mag alle gaten dichten, en dat op zijn leeftijd .
                    Zoals die Oostenrijkers tussen de lijnen mochten lopen, dat is niet normaal. 't was opendeurdag voor hen.
                    Tja, dan mag je nog 10 keer scoren.
                    Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

                    Comment


                    • #11
                      Re: Over en out ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
                      We gaan gewoon winnen in Oostenrijk. Niets aan de hand.
                      Ik zal het zeggen, Walter...'t is het middenveld...iedereen loop uit positie. Fellaini loopt meer in de spits dan in het middenveld. Witzel loopt meer als een linker winger dan als een middenvelder..en goede ouwe Timmy mag alle gaten dichten, en dat op zijn leeftijd .
                      Zoals die Oostenrijkers tussen de lijnen mochten lopen, dat is niet normaal. 't was opendeurdag voor hen.
                      Tja, dan mag je nog 10 keer scoren.
                      Haha ja en toen het 3-4 was dachten ze dat het gedaan was.
                      Verdediging in "zone" werkte ook niet en (zeker niet) zelden bij Leekens.
                      En zelfs als we gewonnen hadden dan was het nog niet goed he.
                      Vertongen op een verkeerde plaats en Simons vervangen...
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Over en out ?

                        Ik vind dat er toch wat verschil is met een paar jaar geleden: toen konden en wilden ze niet, nu willen ze al wel, maar ze kunnen het blijkbaar nog steeds niet.
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                        Comment


                        • #13
                          Re: Over en out ?

                          Niet moeilijk dat ze het WK naar hier willen krijgen.. Zo kunnen we nog eens meedoen

                          Nuja, we kunnen misschien nog eens een andere trainer proberen... of zou het dan toch daar niet aanliggen???
                          "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                          500px

                          Comment


                          • #14
                            Re: Over en out ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
                            Niet moeilijk dat ze het WK naar hier willen krijgen.. Zo kunnen we nog eens meedoen

                            Nuja, we kunnen misschien nog eens een andere trainer proberen... of zou het dan toch daar niet aanliggen???
                            ligt aan de spelers... als je al ziet hoeveel trainers het probeerden en faalden, maar dat de spelers nauwelijks veranderen... dan weet je genoeg
                            Mijn Blog
                            D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

                            Comment


                            • #15
                              Re: Over en out ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
                              ligt aan de spelers... als je al ziet hoeveel trainers het probeerden en faalden, maar dat de spelers nauwelijks veranderen... dan weet je genoeg
                              Tja....
                              We hebben goede spelers.
                              En Guy Thys zaliger, is de enige trainer die iets op tafel kan leggen...
                              Thys zou dat ook met de huidige spelers kunnen.

                              Goesting.... komt ook met goede resultaten he.
                              En toch...., alleen pubers geven een voorsprong prijs met nog drie minuten te gaan.
                              Ik vind het ook merkwaardig dat de media zo milt zijn vandaag.

                              Een keeper die niet op zijn best speelt, kan aan de vorm liggen van de dag
                              maar heel zeker aan een zwakke verdediging.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment

                              Working...
                              X