Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Draagbaar TV toestel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Draagbaar TV toestel

    Zou ik dit toestel ook gewoon kunnen aansluiten op de kabel thuis?

    Hier is nog een andere link : http://www.lcdmobiel.nl/nl/dqt-007-12volt-lcd-tv.html
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  • #2
    Re: Draagbaar TV toestel

    Ik lees:
    LCD televisie, geschikt voor 12- en 220 Volt.
    Dus je kan dit zonder problemen thuis gebruiken.
    Homo Sapiens Pentaxiensis

    Comment


    • #3
      Re: Draagbaar TV toestel

      Peter, Ik denk dat Franciskine het tv toestel op de tv kabel wil aansluiten.
      Franciskine, volgens mij heeft het toestel enkel een digitale tuner.

      Comment


      • #4
        Re: Draagbaar TV toestel

        Oorspronkelijk geplaatst door filip claeys Bekijk bericht
        Peter, Ik denk dat Franciskine het tv toestel op de tv kabel wil aansluiten.
        Klopt, dat was eigenlijk mijn vraag.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: Draagbaar TV toestel

          Amai, echt niet veel info te vinden over het toestel he. Maar weinig specificaties te vinden.

          Het is puur giswerk, of vind jij nog iets meer info? Want die sites (en snelle google) leverden echt niets op om een sluitend antwoord te geven.

          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


          Comment


          • #6
            Re: Draagbaar TV toestel

            Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
            Het is puur giswerk, of vind jij nog iets meer info?
            Wel, ik heb de leverancier gemaild en wacht nu op antwoord . . .
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #7
              Re: Draagbaar TV toestel

              Ik lees:
              Heeft een ingebouwde DVB-T tuner (digitale terrestriële TV) voor de ontvangst van de lokale TV/Radio zenders.

              De doelgroep zijn mobiele gebruikers ( campers...)
              Het is niet zinvolle om nog een analoge tuner in te bouwen. Omdat er geen analoge uitzendingen meer plaatsvinden. Als ik mij niet vergis zijn de analoge signalen verleden jaar uit de ether gegaan. Alternatief is digitaal ontvangen via de DVB-T tuner of een schotel aansluiten.
              Volgens mijn bescheiden mening kan je dus GEEN analoog kabel-signaal ontvangen met dit toestel.
              Homo Sapiens Pentaxiensis

              Comment


              • #8
                Re: Draagbaar TV toestel

                Ik heb een hybride stick die dit verzorgt, die zowel DVB-T als analoge kabel ontvangt. Het kan dus nog perfect, maar je hebt meer specs nodig dan je zomaar kan vinden op het net...

                You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                Comment


                • #9
                  Re: Draagbaar TV toestel

                  Voorlopig nog geen reactie gekregen van de leverancier
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment

                  Working...
                  X