Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat een geruzie....

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat een geruzie....

    ...soms is het toch erg hoor..Mij goesting is al over...
    Als je zo kijkt bij de modellen...pfff...Daag..ik doe nie meer mee...
    Zouden eens beter wat bij de landschaps mensen komen kijken dan worden ze misschien wat rustiger...
    Het geeft me wat meer tijd om weer eens wat anders te gaan doen...succes iedereen..maar ik las even een break in.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

  • #2
    Re: Wat een geruzie....

    over wa hebt ge het Pascal?
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

    Comment


    • #3
      Re: Wat een geruzie....

      Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,...... Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.


      Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,...... Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.


      Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,...... Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.


      Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,...... Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.


      Heb niet lang moeten zoeken.
      Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

      Comment


      • #4
        Re: Wat een geruzie....

        Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
        over wa hebt ge het Pascal?
        Gaat eens naar de topics kijken van Modellen..dan ziet ge en hoort ge genoeg..
        Ik heb daar mijne buik van vol...
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #5
          Re: Wat een geruzie....

          Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
          http://forum.belgiumdigital.com/f41/...ml#post2850990

          Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,...... Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.


          Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,...... Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.


          Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,...... Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.


          Heb niet lang moeten zoeken.
          Voila....
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #6
            Re: Wat een geruzie....

            ach...Pascal, je moest eens weten hoe stressvol modellen fotograferen is en al die toestanden die het met zich mee brengt.
            nou.. ik kan me die reacties en onmin daar in het modellenforum heel goed voorstellen hoor.
            maar het zou inderdaad misschien wel helpen, als jij ze eens mee nam tijdens een Landschap Shoot.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Wat een geruzie....

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              ach...Pascal, je moest eens weten hoe stressvol modellen fotograferen is en al die toestanden die het met zich mee brengt.
              nou.. ik kan me die reacties en onmin daar in het modellenforum heel goed voorstellen hoor.
              maar het zou inderdaad misschien wel helpen, als jij ze eens mee nam tijdens een Landschap Shoot.
              grt,bouk.
              Die modellen wil ik wel mee nemen....
              Kom toch hé..
              We doen allemaal het gene waar we zo "goed" in zijn op ons eigen manier of tenminste dat proberen we toch..Of we nu prof zijn of beginner maakt niet uit ,maar elkaar zo liggen afkafferen soms...Ja dat moet je maar doen op een forum..
              IK hoor nu al overal van mensen die ik tegen kom dat BD een ruzie forum is...
              Dat is hard om te horen...en wel spijtig. Dat komt gewoon door een paar rotte appels die ik niet met naam ga noemen die voor dit zorgen..
              Ga aub jongens en meisjes naar een andere site en verziek ze daar met jullie verhevenheid....en laat de gewone mens ook zijn plezier..
              En daar hou ik het op...
              Moest me gewoon van het hart...
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

              Comment


              • #8
                Re: Wat een geruzie....

                Inderdaad Pascal dat heb ik hier ook al dikwijls gehoord en op andere forums ook al gelezen.
                D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                Comment


                • #9
                  Re: Wat een geruzie....

                  Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                  Ga aub jongens en meisjes naar een andere site en verziek ze daar met jullie verhevenheid...
                  Dat is wel heel volwassen ja... -overlast mag je veroorzaken, maar niet in mijn buurt-.
                  Dat is nu ook de mentaliteit die je vaker ziet. Ik zou je eigen woorden daarom ook willen gebruiken, maar ik krijg het niet over mijn lippen/toetsenbord.

                  You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                  [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                  Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                  Comment


                  • #10
                    Re: Wat een geruzie....

                    Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
                    Inderdaad Pascal dat heb ik hier ook al dikwijls gehoord en op andere forums ook al gelezen.
                    dan toch niet, op die 6 andere fotoforums waar ik ook actief ben hoor.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wat een geruzie....

                      ach ach ach... lach er eens mee en laat ze liggen voor wat ze zijn...

                      van zulke comments lig ik hier al lang niet meer wakker hoor...
                      nu ja, misschien zijn ze wel de reden waarom ik ook zelden nog foto's post.
                      De sfeer gaat er hier inderdaad niet echt op vooruit... me dunkt dat BD te groot wordt
                      With Canon, I can (or at least try)
                      Photastic.be ~ Passion for the picture
                      Nieuwe site

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wat een geruzie....

                        Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
                        Dat is wel heel volwassen ja... -overlast mag je veroorzaken, maar niet in mijn buurt-.
                        Dat is nu ook de mentaliteit die je vaker ziet. Ik zou je eigen woorden daarom ook willen gebruiken, maar ik krijg het niet over mijn lippen/toetsenbord.
                        Het gaat over de manier en de schrijfwijze waarop iets gezegd of geschreven wordt.
                        Zelfs harde kritiek kan je fatsoenlijk formuleren en meestal heeft dat veel meer
                        effect of kracht dan schreeuwen of uitbarsten in het openbaar.

                        De vier betreffende foto's heb ik bekeken en de commentaren gelezen.
                        Voor mij moet een model niet geplamuurd zijn of glamoureus.
                        Het lijkt er wel op dat men dat verwacht, anders is het niet goed...

                        Bert is een normale mens, technisch vind ik de foto goed.
                        Karlien is een heel mooie vrouw maar de voeten bederven de foto
                        Dat was iets imo waarop de fotograaf had moeten letten.
                        Het lijkt er nu op dat die voeten fysisch niet in orde zijn.
                        (sorry hoor, ik bedoel dat niet slecht he)
                        In de foto zie ik ook veel grijze plekken of vlekken.

                        Elisa is leuk en interessant getroffen en haar ondergoed stoort mij niet

                        Portretje: enige minpuntje zijn die grijze plekjes (stipjes) in haar haarscheiding
                        boven op haar hoofd.
                        De grijze schijn op haar trui zie ik ook en ik leg me neer bij de uitleg van de fotograaf.
                        En dan zou je kunnen zeggen dat het ondergoed hier wel stoort.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wat een geruzie....

                          ik heb af en toe toch eens moeten lachen, toen ik de links van hierboven las.
                          grotesk.
                          maar ik kan me best voorstellen dat men er zich aan stoort, aan het geruzie.

                          of zoals ief.mathias zei

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wat een geruzie....

                            Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
                            ach ach ach... lach er eens mee en laat ze liggen voor wat ze zijn...

                            van zulke comments lig ik hier al lang niet meer wakker hoor...
                            nu ja, misschien zijn ze wel de reden waarom ik ook zelden nog foto's post.
                            De sfeer gaat er hier inderdaad niet echt op vooruit... me dunkt dat BD te groot wordt
                            Sorry voor de herhaling.
                            Het gaat over de manier en de schrijfwijze waarop iets gezegd of geschreven wordt.
                            Zelfs harde kritiek kan je fatsoenlijk formuleren en meestal heeft dat veel meer
                            effect of kracht dan schreeuwen of uitbarsten in het openbaar.

                            BD is groot ja en de kans dat je mensen over de vloer krijgt die zich niet
                            behoorlijk gedragen wordt daarmee ook groter.

                            Het gaat ook over de balans met enerzijds het aanvaarden van een mening
                            en anderzijds het schrijven van grondige kritiek op een fatsoenlijke manier.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wat een geruzie....

                              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Het gaat over de manier en de schrijfwijze waarop iets gezegd of geschreven wordt.
                              denk toch dat het eerder de wijze van schrijven is dan de schrijfwijze!
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X