Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zijn er hier mensen die een Apad hebben ? ( Androïd Ipad versie )

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zijn er hier mensen die een Apad hebben ? ( Androïd Ipad versie )

    Lijkt me ideaal om te surfen, mail te belijken en vooral als ebook-reader.

    Ai-feun vind ik persoonlijk té duur en té beperkt. ( niet uitbreidbaar )
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Zijn er hier mensen die een Apad hebben ? ( Androïd Ipad versie )

    De meeste tegenhangers van de iPad moeten eigenlijk nog op de markt komen, ik veronderstel dat we daar na de feestdagen al een pak meer bezitters van zullen vinden.

    Om beneden geen volledige PC te moeten plaatsen en zoiets bij de hand te hebben vind ik ook wel interessant ... de prijs voor zoiets is eigenlijk wel nog redelijk hoog.
    Het kost bijna zoveel als een volledige PC en ge kunt er nog niet de helft mee doen. Maar ja, dat is ook zo met een smartphone.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Zijn er hier mensen die een Apad hebben ? ( Androïd Ipad versie )

      ik heb ook al t een en ander opgezocht hierover maar de meeste modellen moeten inderdaad nog op de markt komen... Ik blijf dit echter volgen.
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

      Comment


      • #4
        Re: Zijn er hier mensen die een Apad hebben ? ( Androïd Ipad versie )

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        De meeste tegenhangers van de iPad moeten eigenlijk nog op de markt komen, ik veronderstel dat we daar na de feestdagen al een pak meer bezitters van zullen vinden.

        Om beneden geen volledige PC te moeten plaatsen en zoiets bij de hand te hebben vind ik ook wel interessant ... de prijs voor zoiets is eigenlijk wel nog redelijk hoog.
        Het kost bijna zoveel als een volledige PC en ge kunt er nog niet de helft mee doen. Maar ja, dat is ook zo met een smartphone.
        Maar kijk eens op Ebay, er zijn toch al een aantal Apads in omloop en ze zitten beneden de 200 euro. Dat vind ik ideaal om op "het salontafeltje" te leggen.

        Nu ja, wellicht heb je gelijk dat er nog andere modellen gaan volgen.

        Ik heb een paar dagen geleden eens met een echte iPad mogen spelen - is leuk, maar ik zou het echt het geld niet kunnen aan geven.
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment


        • #5
          Re: Zijn er hier mensen die een Apad hebben ? ( Androïd Ipad versie )

          Ik ben er ook op aan het wachten.

          Maar apads blijken nog niet zo snel op de markt te komen.
          Google zelf vindt android 2.2 niet geschikt voor apads.
          (ik denk dat de samsung galaxy pad zelfs nog niet goegekeurd is door Google voor die reden.)

          De echte apads zouden er pas zijn met android 3.0

          In mijn ogen, best nog even rustig afwachten.

          Comment


          • #6
            Re: Zijn er hier mensen die een Apad hebben ? ( Androïd Ipad versie )

            Koop geen IPAD of APAD of eender wat als je het als ereader wil gebruiken.
            Wel doen als je slapeloze nachten wil en barstende hoofdpijn. Het scherm van de ipad is namelijk niet geschikt om langdurig te lezen.

            Een echte ereader leest veel comfortabeler ( eInk scherm). Geen reflecties, geen hevige backlight....

            Ik spreek van ondervinding
            Mijn blog

            Comment


            • #7
              Re: Zijn er hier mensen die een Apad hebben ? ( Androïd Ipad versie )

              ipad scherm kan je ferm dimmen hoor.
              geen last bij gebruik als ereader
              nikon stuff

              Comment


              • #8
                Re: Zijn er hier mensen die een Apad hebben ? ( Androïd Ipad versie )

                ai ai ai ......

                na de iphone en galaxy discussie er nu eentje over Apad en ipad

                t'zal weer wat geven
                mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                IMac/IPad/Mac Air 
                D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                Comment


                • #9
                  Re: Zijn er hier mensen die een Apad hebben ? ( Androïd Ipad versie )

                  Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                  ipad scherm kan je ferm dimmen hoor.
                  geen last bij gebruik als ereader
                  en toch ben ik er zeker van dat als je beide probeert, je volmondig voor de ereader zal kiezen.
                  ooit al het scherm van een ereader goed bekeken ?
                  Mijn blog

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zijn er hier mensen die een Apad hebben ? ( Androïd Ipad versie )

                    Oorspronkelijk geplaatst door sorrow Bekijk bericht
                    en toch ben ik er zeker van dat als je beide probeert, je volmondig voor de ereader zal kiezen.
                    ooit al het scherm van een ereader goed bekeken ?
                    Klopt wel maar het scherm van een eReader is maar saai en grijs.
                    en je kan alleen maar boeken lezen met zo'n ding.

                    Met een tablet en een LCD scherm heb je wat nadelen in de zon. Maar je kan wel veel meer dan alleen boeken lezen.

                    En ik zit alle dagen meerdere uren aan een PC/Laptop/iPAD. Ik heb nog nooit barstende koppijn van die schermen gehad. Op het werk bijvoorbeeld druk ik nog maar zelden iets af, ik lees alles op het scherm. Dus dat verhaal dat je hoofdpijn krijgt omdat je een boek op een tablet leest is voor mij bullsh... Je moet natuurlijk zorgen dat je geen reflecties op je scherm hebt, maar dat wist je wel al.
                    Tot sluitertijd, Dirk

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zijn er hier mensen die een Apad hebben ? ( Androïd Ipad versie )

                      Oorspronkelijk geplaatst door sorrow Bekijk bericht
                      en toch ben ik er zeker van dat als je beide probeert, je volmondig voor de ereader zal kiezen.
                      ooit al het scherm van een ereader goed bekeken ?
                      als het echt is om te lezen, dan is zo'n e-reader met e-ink echt een droom
                      gebruik zo'n e-reader om een boek te lezen, en nog nooit wil je tekst lezen op zo'n iPad dink
                      als je nog iets anders wil doen, vergeet het, dan moet je wel voor een (x)Pad gaan


                      ik persoonlijk ben 100% overtuigd door de WeTab (gebaseerd op MeeGo van Intel)
                      de iPad zakt in de grond van schaamte (op letterlijk ALLE vlakken) als hij naast de WeTab staat
                      5DmkIII en wat glas

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zijn er hier mensen die een Apad hebben ? ( Androïd Ipad versie )

                        Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                        ik persoonlijk ben 100% overtuigd door de WeTab (gebaseerd op MeeGo van Intel)
                        de iPad zakt in de grond van schaamte (op letterlijk ALLE vlakken) als hij naast de WeTab staat
                        Als je zo overtuigd ben moet je er maar voor gaan.
                        Maar ik vind je statement dat de iPAD op letterlijk ALLE vlakken in de grond moet zakken wel een klein beetje overdreven.

                        Het enige wat ik zie is dat hij flash ondersteunt en een webcam heeft. Voor de rest lijken de specs eerder lager te liggen dan de iPAD.

                        Hij is zwaar, veel zwaarder (volgens mij te zwaar).
                        Hij heeft minder geheugen.
                        Hij heeft minder batterij power.
                        Hij heeft te weinig native apps (de Android apps (versie 2.0) gaan in een runtime environment draaien en alleen de Android apps die zij in hun store overnemen kunnen worden geïnstalleerd).

                        Maar wat mij vooral intrigeerde is waarom we nog geen video's zien op het web hoe je met dat ding kan werken. Want het was samen met de iPAD aangekondigd (toen nog WePad genoemd). En het zou al sinds 21 September in Duitsland op de markt zijn.
                        En de reden is duidelijk denk ik in deze video. Ik vrees dat ze er nog niet klaar voor zijn.
                        Tot sluitertijd, Dirk

                        Comment


                        • #13
                          Re: Zijn er hier mensen die een Apad hebben ? ( Androïd Ipad versie )

                          Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                          Ik vrees dat ze er nog niet klaar voor zijn.
                          http://www.youtube.com/watch?v=m0z4k...eature=related
                          Dirk, je drukt het nog héél voorzichtig uit
                          Ik heb de video gezien.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #14
                            Re: Zijn er hier mensen die een Apad hebben ? ( Androïd Ipad versie )

                            Boeiende discussie mensen !
                            Ik blijf dit volgen...
                            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                            Si non, on devient bonbon
                            Et les gens nous mangent !"

                            Comment


                            • #15
                              Re: Zijn er hier mensen die een Apad hebben ? ( Androïd Ipad versie )

                              Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                              Als je zo overtuigd ben moet je er maar voor gaan.
                              Maar ik vind je statement dat de iPAD op letterlijk ALLE vlakken in de grond moet zakken wel een klein beetje overdreven.

                              Het enige wat ik zie is dat hij flash ondersteunt en een webcam heeft. Voor de rest lijken de specs eerder lager te liggen dan de iPAD.

                              Hij is zwaar, veel zwaarder (volgens mij te zwaar).
                              Hij heeft minder geheugen.
                              Hij heeft minder batterij power.
                              Hij heeft te weinig native apps (de Android apps (versie 2.0) gaan in een runtime environment draaien en alleen de Android apps die zij in hun store overnemen kunnen worden geïnstalleerd).

                              Maar wat mij vooral intrigeerde is waarom we nog geen video's zien op het web hoe je met dat ding kan werken. Want het was samen met de iPAD aangekondigd (toen nog WePad genoemd). En het zou al sinds 21 September in Duitsland op de markt zijn.
                              En de reden is duidelijk denk ik in deze video. Ik vrees dat ze er nog niet klaar voor zijn.
                              http://www.youtube.com/watch?v=m0z4k...eature=related
                              ok ik heb wat overdreven. ik ben enkel enorm aangedaan door de gebreken van de iPad. Ik was er altijd al knetterzot van en ik moest dat ding hebben.

                              dan heb ik hem eens een avondje gebruikt en de resultaten waren de volgende:
                              -75% van de websites die ik wilde bekijken gaven fouten of waren gewoon in het geheel niet te bekijken
                              -divx filmpje zien nog vlug in bed? vergeet het. even bladeren door de honderden films op mijn externe HD om een goed filmpje te zoeken en dan tot de conclusie komen dat je nog moet converteren én synchroniseren via pc, enneh tegen dan lig ik al lang in slaap... Bij de WeTab sluit je gewoon je HD aan op de usb poort...

                              ik snap het echt niet hoe Apple zulk fantastisch toestel durft uitbrengen zonder flash ondersteuning, en zonder usb poort of tenminste copy paste functie als je hem aansluit op de pc. Eerlijk gezegd, ik zou er nog geen 150 euro voor over hebben.

                              het mag dan nog zo'n super dun, snel, licht, duurzaam, mooi en trendy toestel zijn, de twee bovenstaande gebreken zijn gewoonweg onaanvaardbaar voor een toestel dat wordt gepromoot als ideaal voor websurfen en films bekijken
                              Last edited by Matthias; 14 oktober 2010, 19:39.
                              5DmkIII en wat glas

                              Comment

                              Working...
                              X