Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Italiaanse vensters - deel 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Italiaanse vensters - deel 2

    Groetjes Vicky

  • #2
    Re: Italiaanse vensters - deel 2

    En de zanger stond onder het balkon
    mvg,
    Ludo V.

    Comment


    • #3
      Re: Italiaanse vensters - deel 2

      Dag Vicky
      Ik houd hier eerst en vooral van de kleuren. Maar ik krijg ook een vreemd gevoel als ik ernaar kijk. Op het eerste gezicht denk je aan symmetrie. Bij nader inzien klopt dit niet en dat maakt de foto interessant voor de kijker. Het is een beetje een "zoek de verschillen" spelletje. Lang verhaal kort: ik vind het een interessante foto.
      Marleen
      It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
      http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

      Comment


      • #4
        Re: Italiaanse vensters - deel 2

        Doet me aan iets denken. Aan iets mooi. Ook op een balkon. Ook ergens in Italië.

        ROMEO:
        But soft! What light through yonder window breaks?
        It is the East, and Juliet is the sun!
        Arise, fair sun, and kill the envious moon
        Who is already sick and pale with grief...

        Zoiets moet William in gedachten hebben gehad toen hij zijn lichtjes fantastische balkon
        scene schreef.

        Comment


        • #5
          Re: Italiaanse vensters - deel 2

          Oorspronkelijk geplaatst door Marl1 Bekijk bericht
          Dag Vicky
          Ik houd hier eerst en vooral van de kleuren. Maar ik krijg ook een vreemd gevoel als ik ernaar kijk. Op het eerste gezicht denk je aan symmetrie. Bij nader inzien klopt dit niet en dat maakt de foto interessant voor de kijker. Het is een beetje een "zoek de verschillen" spelletje. Lang verhaal kort: ik vind het een interessante foto.
          Marleen
          tja Marleen, de luikjes en rolgordijnen zijn nooit symetisch open of opgetrokken in Italië maar dat maakt het IMHO fotogeniek

          # iedereen : bedankt
          Groetjes Vicky

          Comment

          Working...
          X