Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De adder van Mobistar TV.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De adder van Mobistar TV.

    Ik ben sinds eergisteren op zoek naar de adder van mobistar tv.
    Ben ik verplicht onmiddelijk in te tekenen voor 1 of 2 jaar?
    Weet iemand hoeveel je betaald na het eerste jaar?
    Wat gebeurd er als één van de toestellen defect is?
    Kan ik mijn abonnement op elk moment stop zetten zonder verbrekingsvergoeding?
    Dit zijn veel vragen die ik niet terug vind in de FAQ van Mobistar.

  • #2
    Re: De adder van Mobistar TV.

    Dat is zo bij elke provider, alle informatie die je nodig hebt om het contract aan te gaan is gemakkelijk te vinden, de informatie om er terug vanaf te geraken hebben ze ergens goed verstopt...

    Meestal hang je er voor minstens één jaar aan vast.
    Als je zelf de apparaten moet betalen, dan zijn ze jouw eigendom. Als er dan iets mankeert dan heb je twee jaar garantie, daarna kan je zelf voor de kosten opdraaien.
    Huur je de modem en decoder, dan wordt die normaalgezien gratis vervangen als die defect is.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: De adder van Mobistar TV.

      Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
      Dat is zo bij elke provider, alle informatie die je nodig hebt om het contract aan te gaan is gemakkelijk te vinden, de informatie om er terug vanaf te geraken hebben ze ergens goed verstopt...

      Meestal hang je er voor minstens één jaar aan vast.
      Als je zelf de apparaten moet betalen, dan zijn ze jouw eigendom. Als er dan iets mankeert dan heb je twee jaar garantie, daarna kan je zelf voor de kosten opdraaien.
      Huur je de modem en decoder, dan wordt die normaalgezien gratis vervangen als die defect is.
      Dat is het nu net.
      Je krijgt zogezegd alles. Heb je dan ook 2 jaar garantie? Ik denk het niet.
      Maar je zit wel met je abonnement van bepaalde duur. Dus ben je verplicht het defecte toestel te vervangen door één waarvan je de prijs niet kent.

      Comment

      Working...
      X