Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

(Bos)anemoon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • (Bos)anemoon

    Je portret: Als ik een foto van je maak, op film ga schilderen met licht,// In gedachten kus ik dan schijnbaar je ogen, je mond, jóu,// En met elke straal, streel ik teder je gezicht.

  • #2
    Re: (Bos)anemoon

    Staat er heel goed op !

    Misschien dat knopje links van de eerste stengel wegpoetsen ?
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

    Comment


    • #3
      Re: (Bos)anemoon

      Mooie bloemen, ik hou erg van deze soort
      het is wel een herfstanemoon dacht ik
      Mij stoort eerder het onscherpe stukje blad dat rechts uit het niets komt.
      frans
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: (Bos)anemoon

        Ik ben het eens met Frakske.
        Mooi het wit onder controle gehouden.

        groetjes

        moniq
        groetjes, moniq (BD1321BE)

        A picture paints a thousand words

        Comment


        • #5
          Re: (Bos)anemoon

          Ja, klopt, dat groene blad rechtsonder had ik lieve weg gehad, maar mijn beweegredenen om het tóch te plaatsen, waren:
          1. Ik fotografeer zoals ik het zie, en wil dat beeld van de werkelijkheid niet manipuleren.
          (maar met software had ik het wel weg kunnen poetsen , ja. Dus moet ik gewoon de consequentie aanvaarden: Een minder ideale compositie).
          2. Dat vage blad rechtsonder geeft met de bloemen een diagonaal. En ook een diagonaal is, al is het niet volgens de gulden snede, een "regel" voor compositie.
          Je portret: Als ik een foto van je maak, op film ga schilderen met licht,// In gedachten kus ik dan schijnbaar je ogen, je mond, jóu,// En met elke straal, streel ik teder je gezicht.

          Comment

          Working...
          X