Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wie weet goede raad ????

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • wie weet goede raad ????

    hallo
    ik wil graag een digitale camera kopen die voor mijn aan 2 belangrijke eisen moet voldoen
    1. een zeer goede beeld stabilisatie dat ivm met rillen linker arm ivm met medisch probleem .

    2 simpele bediening als ik bv van dag opnamen naar avond/nacht over wil schakelen
    bv foto's maken in verlichte winkel straten .

    ik kan helaas mijn niet meer concentreren [ medisch ] op het door lezen van boek werk voor het veranderen van instellingen .
    het mag best wat kosten als ik maar een goede makkelijke digitale camera hebt
    wie kan mijn verder helpen , ik heb er echt geen verstand van en ben wantrouwend over verkopers
    dank fred

  • #2
    Re: wie weet goede raad ????

    kom eens langs:


    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: wie weet goede raad ????

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht

      Is zo wat het moeilijkste toestel wat je hem kan voorstellen tenzij je enkel in de A stand zou werken.

      Canon G12 zou ik zeggen, redelijk goede hoge iso, stabilisatie en kantelbaar scherm.
      Beter te hanteren dan een Olympus ( heb er 2 gehad )
      Last edited by MDY; 10 oktober 2010, 14:13.
      Nikon F100 - Nikkor 28-70mm f/2.8 - oly mju II 35mm 2,8 - Olympus zoom 140

      https://www.flickr.com/photos/138780768@N04/albums

      Comment


      • #4
        Re: wie weet goede raad ????

        Oorspronkelijk geplaatst door fredjes Bekijk bericht
        hallo
        ik wil graag een digitale camera kopen die voor mijn aan 2 belangrijke eisen moet voldoen